مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
شینیون و بافت مو
شینیون و بافت مو
2020/10/25

آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز

شینیون را از کجا شروع کنیم؟

ابزارهای مورد نیاز برای شروع شینیون

ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان بهتر است با وسایل شینیون آشنایی پیدا کنیدبا توجه به تنوع مدل ها و حفظ فرم و حالت دادن موها برای چند  ساعت بهتر است از ابزارهای حرارتی مو استفاده کرد از جمله ابزار های حرارتی مو می توان به سشوار و اتو مو اشاره کرد .

 در صورتی که برای پیاده کردن شینیون مو از ابزارهای حرارتی استفاده نکنیم ممکن است در اثر رطوبت باقی مانده در موها و در صورت خشک نشدن و عوامل دیگر مانند رطوبت هوا موها فرم خودشان را از دست بدهند و حالت فر خورده و وز دار بخود بگیرند و این عامل باعث می شود که مدل شینیون شما جلوه زیبایی بخود نگیرد و فرم و حالت اصلی شینیون از بین برود .البته می توانید در کنار وسایل حرارتی مانند سشوار و اتومو از تثبیت کننده های مو مانند تافت-ژل-واکس مو  نیز استفاده کنید  تا مو برای ساعت ها حالت مورد نظر خود را حفظ کند.

.همان طور که می دانید برای طراحی شینیون مورد نظر ابتدا باید بفرم صورت و حجم مو دقت داشته باشید مثلا خانم هایی که موهای حالت دار دارند و شینیون انتخابی آنها بصورت شینیون خطی می باشد ابتدا باید موها را باسشوار یا اتو مو صاف کنند  و یا خانم هایی که موهای صاف دارند و مدل شینیون انتخابی آنها بصورت فر و حالت دار است برای حالت دادن موها باید از بابلیس و یا اتومو برای کرلی یا فر کردن و حالت دادن مو استفاده کنند و یا برای موهای کم پشت و بسیار لخت برای اینکه موها پرحجم و حالت دار و آهار دار تر بشود باید بصورتی که موها پف دارتر و حالت دار تر بنظر برسد سشوار کشید.

لوازم مورد نیاز برای شینیون

لوازم شینیون مو:مانند هر لاین دیگری از زیبایی که برای آرایش و پیرایش به ابزار های تخصصی نیاز است لاین شینیون و بافت هم نیاز به ابزارتخصصی دارد که این ابزار ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:ابزار ساده شینیون:که شامل کیلیپس مو-کش مو-تور شینیون- شانه پوش-شانه دندانه درشت و ریز.     ابزارهای حرفه ای شینیون:شامل بیگودی-پروتز های سیلیکونی و ایفنحی و مویی-گیره های مو-چوب شینیون-موهای مصنوعی در سایز و حجم های مختلف-تورهای نامرئی شینیون

ابزارهای حرارتی برای شنیون مو

ابزار های حرارتی شینیون:همانطور که می دانید مدل های شینیون بسیار متنوع می باشد و در بیشتر مدل ها برای زیبا تر شدن و تمیز شدن و تثبیت شدن شینیون از ابزارهای حرارتی باید استفاده کرد از پرکاربرد ترین ابزارهای شینیون سشوار می باشد که برای خشک کردن و گرفتن رطوبت موها و حالت دادن به موها بصورت موج دار و فر دار کردن یا حتی صاف و لخت کردن موها استفاده می شود و بهترین و پر کاربرد ترین ابزار حرارتی شینیون می باشد که خود سشوار کشیدن احتیاج به تخصص خاص خود دارد.

از دیگر ابزار های حرارتی مو می توان به اتو مو و انواع فر کننده ها (بابلیس)در سایز های مختلف اشاره کرد.با اتو مو می توان موهای فر و حالت دار را صاف کرد و همچنین بر عکس می توان موهای صاف را حالت دار و فر کرد . البته دقت داشته باشید که اتومو هایی که صفحه آنها سرامیک است آسیب کمتری به موها وارد می کنند. و همچنین اتو موی انتخابی شما بهتر است از درجه دیجیتالی برخودار باشد تا موهایتان را با حرارتی که مد نظر است حالت دهید مثلا موهایی نازک تر و کم حجم تر هستند باید درجه حرارت اتو مو کمتر باشد تا اسیب کمتری به موها وارد شود و گاهی بخاطر حجم و جنس موهای مشتری  نیاز است درجه حرارت اتو مو را بیشتر کنید تا آسیب کمتری به موها وارد شودو گاهی بخاطر حجم و جنس های مشتری نیاز است درجه حرارت اتو مو را بیشتر کنید تا موها بهتر حالت بگیرد و حالت خود را حفظ کند.

از دیگر ابزارهای حرارتی می توان به بابلیس و دستگاه ویو اشاره کرد که دستگاه بابلیس د. سلگایز های مختلف وجود دارد  و استفاده از هر سایز به فرم فر در مدل های شینیون انتخابی بستگی دارد و دستگاه ویو هم برای پر حجم کردن و آهار دادن به موها بکار می رود و در بعضی از موهاکه حجم خیلی کمی دارد یا خیلی لخت و صاف می باشد از دستگاه ویو استفاده می کنیم .

بعد از حالت دهی موها با دستگاه حرارتی برای ماندگاری حالت موها برای چند ساعت از مواد تثبیت کننده استفاده می کنیمکه بیشتر این تثبیت کننده ها بصورت اسپری می باشد .هر کدام از این تثبیت کننده ها ی مو در مراحل مختلفی از شینیون مو استفاده می شود. مثلا از کرم مو و ژل مو برای گرفتن وز مو قبل از انجام شینیون در مراحا اماده سازی شینیون استفاده می شودو از اسپری مو در حین کار در شینیون و هم در انتهای کار استفاده می شود که درمطلب قبل در مورد تثبیت کننده ها مو بطور کامل توضیح دادیم.

نام نویسنده : زهره شعبانی

chignon

shinion

شینیون

شینیون باز

بافت مو

شینیون مو

شینیون گوجه ای

شینیون خطی

شینیون فرانسوی

شینیون هلندی

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
برش و کوتاهی hime یک کوتاهی سلطنتی ژاپنی است که این روزها دنیای انیمیشن را بخود اختصاص داده است.که امروز مورد استقبال خانم ها است و طرفداران... ( مدل کوتاهی hime چیست ؟مدل مو سلطنتی ژاپنی !!)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا