مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
کوتاهی و هیرکات
کوتاهی و هیرکات
2020/11/25

آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل

سلام

دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم


امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند شما بتوانید خودتان در منزل به زیبایی تان بیشتر توجه کنید و همچنین تیم تخصصی و زیبایی صبا ریکو با تیمی مجرب تمامی خدمات را به بهترین نحو ممکن در منزل به شما عزیزان ارائه می کند

بیشتر وقتها کوتاه کردن و کوپ مو میتواند به موهای شما استایل و حالتی جذاب تر بدهد با این حال ، موها خیلی سریع رشد می کنند و شاید شما نخواهید هر 2 تا 3 هفته یکبار برای آن هزینه کنید و به آرایشگاه بروید.  اگر در منزل یک کاور کوتاهی برای دور گردن و یک عدد قیچی کوتاهی دارید میتوانید به تنهایی در منزل موهایتان را کوتاه کنید  مطمئن شوید که می توانید پشت سر خود را ببینید و در صورت نیاز از دوست خود کمک بگیرید.


 
روش 1 از 3:
آماده سازی

مرحله 1

موهای خود را مثل تصویر ببندید. با استفاده از یک بطری اسپری آب موها را خیس کنید و سپس آن را بالای سر بکشید. برای نگه داشتن آن می توانید از گیره یا بند مو استفاده کنید تا  به پایین نیفتد . 
از آنجا که خط کوتاهی زیر موی شما هنوز دیده میشود با وجود اینکه مقداری بلند شده بنابرین کار شما راحت تر است  و یافتن خط مرزبندی باید آسان باشد. در صورت نیاز از آینه پشت سر خود استفاده کنید تا مطمئن شوید خط کاملاً صاف است.
اگر به طور تصادفی موهای بلند خود را  قیچی  کنید ، ممکن است مجبور شوید که سطح زیرین کوتاهی خود را بالاتر ببرید.

مرحله 2

روپوش یا کیسه پلاستیکی بپوشید 
 کوتاه کردن  زیر مو منجر به ایجاد موهای ریز و خارش دار می شود که می تواند در لباس های شما گیر کند. برای گرفتن آنها یک کیسه زباله پلاستیکی یا یک روپوش  بر روی آن قرار دهید ، یا بعد از کوتاهی مو آماده دوش گرفتن باشید. 
همچنین می توانید یک حوله ضخیم دور گردن خود قرار دهید تا موها را بگیرید.

 مرحله 3

یک آینه در جلوی خود و یک آینه در پشت خود تنظیم کنید.  لازم است در بعضی مواقع پشت سر خود را ببینید. یک آینه در جلوی خود قرار دهید و دیگری در پشت سر خود قرار دهید تا مطمئن شوید می توانید در تمام مدت کار خود را ببینید. 
اگر  پیرایش پشت سر برایتان مشکل است  از کسی برای انجام آن در منزل کمک بگیرید 


روش 2 از 3: 

یک محافظ # 000 روی کلیپرهای خود قرار دهید. این کوتاهترین محافظ طول است که می توانید استفاده کنید ، بنابراین کوتاهی موهای شما تقریباً به پوست خواهد رسید. اگر نمی خواهید زیر موهایتان خیلی  کوتاه باشد ، به جای آن از محافظ شماره 1 یا شماره 2 استفاده کنید. 


 
مرحله  2 
دستگاه موزر خود را به پایین موهای زیرین فشار دهید. در حالی که محافظ دستگاه موزر رو به سر شما است ، انگشتان خود را بر روی گردن خود فشار دهید. شروع از پایین آسان تر است ، زیرا لازم نیست نگران گرفتن موهای بلندتر توسط دستگاه موزر باشید.  اگر  کل دور سرتان  را میخواهید موزر کنید ، مانند مدل های مردانه ، می توانید  از کنار گوش شروع کنید. 

مرحله  3
 با حرکات کوچک در پایین  دستگاه شیب خود را به سمت بالا بکشید. ناخن های خود را به آرامی به سمت بالا بکشید تا هر بار کمی مو از بین برود. به قسمت  زیر بروید تا موهای سر خود کوتاه کنید. 
 اگر اولین بار است که زیر موی خود را کوتاه می کنید ، بهتر است آهسته این کار را انجام بدهید. به این ترتیب در صورت بروز هرگونه خطایی می توانید آنرا تصحیح کنید.

 

 مرحله 4 

مرتب سازی را به سمت بالا ادامه دهید تا زمانی که به خط مرزبندی برخورد کنید. در حرکات کوتاه به سمت بالا حرکت کنید ، موهای خود را به آرامی مرتب کنید. تا رسیدن به خط تعیین مرز بین موهای زیر و موهای بلند خود  تا انتها پیش ببرید.  
مرتب در آینه ها موها را چک کنید . 

مرحله 5 

خط مرزبندی را بدون محافظ موزر کوتاه کنید. موهای بلند خود را بسته نگه دارید ، محافظ را از روی ناخن هایتان بردارید و تیغه را روی خط بین برش و موهای بلند فشار دهید. به آرامی به سمت پایین بکشید و موهای جدا شده از موهای زیر و موهای بلند را به پایین بردارید. از چپ به راست حرکت کنید تا وقتی که موهای آن قسمت کوچک 0.25 سانتی متر (0.64 سانتی متر) را بریدید.  
کوتاه کردن خط مرزبندی اختیاری است ، اما می تواند به شما کمک کند تا قسمت کوتاه زیر سر  شما تمیزتر و حرفه ای به نظر برسد.


روش 3 از 3:
فید کردن

 مرحله ۱

یک محافظ شماره 2 روی دستگاه موزر قرار دهید و با ضربات کوتاه به سمت بالا بکشید. شماره 2 بیشترین طول در زیر دستگاه شما خواهد بود ، بنابراین می توانید از آن به طور کامل استفاده کنید. از قسمت زیرین خود شروع کنید و تا انتها به خط مرزبندی بین قسمت کوتاه شده و بقیه موهای خود بروید.
اگر می خواهید فید کردن شما کمی کوتاه شود ، به جای آن از محافظ شماره 1.5 استفاده کنید.

مرحله ۲

یک محافظ شماره 1.5 به دستگاه موزر خود وصل کنید. محافظی را انتخاب کنید که تقریباً ۰.۵ کمتر از محافظ مورد استفاده شما باشد. شما از این قسمت پایین مو استفاده خواهید کرد تا حالت کم پشتی ایجاد کند. [10]
اگر از محافظ شماره 1.5 استفاده کرده اید ، از محافظ شماره 1 برای فید کردن استفاده کنید.


مرحله ۳

محافظ کوتاهتر خود را تقریباً در نیمه راه پایین برش دهید. از پشت گردن خود شروع کنید و موزر را به سمت بالا بکشید. وقتی به مرکز رسیدید ، موزر را به سمت بالا و دور از سر خود بکشید تا به تدریج فید شود و طول آن بیشتر شود. این کار را در پایین موهای خود نیز انجام دهید
سعی کنید خط خود را بیشتر یکنواخت کنید ، اما اگر کمی لرزان است نگران نباشید. محو شدن به پنهان سازی هرگونه نقص کمک می کند.

مرحله ۴

قسمت بالای موهای کوتاه شده خود را با قیچی مرتب کنید. اگر مانتد مدل کوپ های مردانه از بیخ گوش تا گوش کوتاه میکنید ،  قیچی کوتاه کننده مو و یک شانه دندانه دار را بگیرید. با شانه موهای بالای قسمت زیرین خود را بگیرید ، سپس با قیچی موهای خود را اصلاح کنید. این کار را به طور کامل انجام دهید تا جلوه صحیح تری به قسمت کوتاه شده زیر مو  بدهید.
حتماً از آینه برای پشت سر خود استفاده کنید!

ارائه خدمات کوتاهی و کوپ های حرفه ای در منزل توسط تیم حرفه ای صبا ریکو

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو

آرایش در منزل

هیرکات مو

کوتاهی

آرایش مو

کوتاهی مو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
برش و کوتاهی hime یک کوتاهی سلطنتی ژاپنی است که این روزها دنیای انیمیشن را بخود اختصاص داده است.که امروز مورد استقبال خانم ها است و طرفداران... ( مدل کوتاهی hime چیست ؟مدل مو سلطنتی ژاپنی !!)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا