مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
20 مدل برتر کوپ مو
20 مدل برتر کوپ مو
2020/10/25

معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰

20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟

مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در هر سنی است. نگهداری و شکل دادن  و استایل آن آسان است ، پیکسی برای خانمهایی که وقت زیادی برای رسیدن به موهای خود را ندارند  و در عین حال میخواند همیشه مرتب به نظر برسند بسیار مناسب است  برش های Pixie همچنین چند منظوره هستند - می توانند زیبا ، پیچیده ، زنانه یا آندروژنیک باشند و متناسب با هر شکل صورت سازگار شوند. 

 

مدل هیر کات پیکسی کوتاه


مدل موی کلاسیک پیکسی ظاهری بی انتها است. در کل کوتاه ، برای اکثر مدلهای صورت زیبا به نظر می رسد و حالتی جسورانه را ارائه می دهد. کوتاهی موی پیکسی نیاز به ارایش و پیرایش یا نگهداری زیادی ندارد. با این حال ، شما می توانید با شکل دادن های نامرتب و بعم ریخته به این مدل موها ظاهر خود را جذاب تر کنید 

 

مدل هیر کات پیکسی خیلی کوتاه

مدل موی خیلی کوتاه پیکسی ظاهری جسورانه ، مدرن و فشن به ظاهر  شما می دهد. بلندتر از برش وزوز اما کوتاه تر از پیکسی کلاسیک ، پیکسی بسیار کوتاه مناسب کسانی است که به طور طبیعی موهای ضخیم و زاویه دار دارند. آن را با آرایش پر زرق و برق برای یک ظاهر زنانه ست کنید ، یا با ظاهری ساده آن را طبیعی و آندروژنیک نگه دارید.

 

مدل هیرکات پیکسی بلند

اگر می خواهید به تدریج موهای خود را کوتاه کنید و از سبک پیکسی استفاده کنید ، یک مدل موی بلند پیکسی گزینه ای عالی است. مدل مو کمی کوتاهتر از باب است و شیک و زنانه به نظر می رسد. معمولاً این موها در جلو بلندتر هستند تا لایه های قاب بندی صورت را ایجاد کنند و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به برش کوتاه پیکسی به شما بدهند

مدل هیرکات پیکسی مدل باب

اگر به مدل موهای دهه ۶۰ میلادی علاقه دارید مدل پیکسی باب را امتحان کنید.
ایده آل برای کسانی که موهای ظریف و صورت گرد دارند ، مدل موی پیکسی باب ظاهر ساده ، تازه و زنانه ای به شما می دهد. آن را با اضافه کردن گیره های مویی یا یک بند و تل مو ، حالت دهید. 

مدل هیرکات پیکسی چتری

موی چتری را به هیرکات و مدل موی pixie خود اضافه کنید تا سبک فوق العاده کوتاه را با فرم صورت خود هماهنگ کنید - به خصوص اگر صورتتان دارای فک زاویه دار مثل آنجلیلا جولی باشد . میتوانید موها را بصورت فرق کج به یک طرف صورت ببرید ، در حالی که موی چتری کوتاه و بلانت متناسب با فرم های بیضی شکل است و به مدل موی کلی حالت زیبایی می دهد

مدل هیرکات پیکسی نامتقارن

یکی از نمادین ترین مدل های مو پیکسی مدل نامتقارن است. یک سبک لبه دار و زیبا ، برش نامتقارن پیکسی از یک طرف بیشتر از طرف دیگر است. این باعث می شود صورت شما باریک و بلندتر به نظر برسد در حالی که نگاه را به سمت چشم و خط فک جلب می کند

مدل هیرکات پیکسی برای خانمهای مسن

برش و هیر کات pixie ظاهری شیک  برای زنان در هر سنی است اما به خصوص در زنان مسن با موهای خاکستری بسیار چشمگیر است. بعلاوه ، برشهای پیکسی بخاطر اینکه نیاز زیادی به سشوار کردن و استایل دادن ندارد  بسیار پر طرفدار است بسته به نوع مو و شکل صورت ، یک برش پیکسی بلند ، کوتاه یا تند و تیز را انتخاب کنید.
 

مدل هیرکات پیکسی برای خانمهای سبزه و سیاه پوست

خانمهای سبزه و سیاه پوست گزینه های زیادی در مورد برش های پیکسی دارند. اگر دوست دارید موهای طبیعی خود را داشته باشید ، با پیکسی کوتاه به دنبال "کوتاه کردن زیاد مو هایتان" بروید. مدل موهای افریقایی که ذاتا مجعد و فر هستند   در حال حاضر مد هستند و خارق العاده به نظر می رسند. از طرفی ، برش pixie به همان خوبی که برای موهای صاف است برای موهای فر نیز بسیار خوب بنظر میرسد . متناوباً ، موهای طبیعی خود را ببافید و با یک کلاه گیس کوتاه ، شکل پیکسی را امتحان کنید - به این ترتیب ، دیگر نیازی به کوتاه کردن یا صاف کردن فرهای  طبیعی موهایتان نخواهید داشت

 

 

مدل هیرکات پیکسی برای موهای نازک

مدل موی پیکسی برای موهای نازک و نرم با استفاده از با حالت دهنده های مناسب و محصولات مو برای استایل دادن بسیار ایده آل است. و چالش این هیرکات برای این جنس موها فقط این است که شکل ، حالت و لیفت بیشتری نیاز دارد ، بنابراین صاف نمی شود. قطعات تکه تکه و لایه های جدا شده توهم ایجاد حجم بیشتر به موهای شما  می بخشد. اگر موهای ظریف و کم پشتی دارید ، فرق یک ور مو  نیز راهی عالی برای استفاده از سبک پیکسی است

مدل هیرکات پیکسی برای موهای ضخیم

مدل موی کلاسیک پیکسی یا برش پیکسی بسیار کوتاه گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که موهای ضخیم تری دارند ، زیرا طول بریده شده باعث کنترل بیشتر مو می شود ، به خشک شدن سریعتر آن کمک می کند و فرم آن را ساده تر می کند. هایلایت و مش میتواند حالت زیباتری به موها ببخشد.

 

مدل هیرکات پیکسی با خالی کردن دور سر

با ماشین کردن دور سر خود به مدل موی خود حالتی  جذاب دهید. مدل موی محبوب مردانه ، مدلی جذاب و سرکش است و شامل تراشیدن قسمت پایین مو است. برای ایجاد یک کنتراست  ،از آرایشگرتان بخواهید قسمت بالای سر را مدل پیکسی بلند بزند و دور سرتان را ماشین کند در اینصورت میتوانید ، آن را با حجم و شکل های متفاوت  حالت دهید

 

مدل هیرکات پیکسی برای موهای فر

مدل موی پیکسی با موهای فرفری عالی به نظر می رسد. به شما ظاهری زیبا ، شاداب و جوان  می دهد. بسته به شکل و حالت فر موی شما ، آرایشگر شما فرها را  را به شکلی شیک و جداب برش می دهد تا  از  حجم طبیعی مو بیشترین استفاده را کند .موهای فر معمولا موخوره دارند   بنابراین از یک محصول مخصوص موهای فر استفاده کنید تا  پیچ های فر موی شما بهترین شکل را بخود بگیرند.

مدل هیرکات پیکسی کاکلی

گزینه های زیادی در مورد مدل سازی برش pixie  وجود دارد ، اما یکی از جسورترین گزینه ها مدل کاکلی است. این برای خانمهایی با کوپ پیکسی بلند که به دنبال تازه سازی ظاهر خود بدون کوتاه کردن موها هستند ، ایده آل است. برای به دست آوردن این ظاهر خاص، قسمت مرکزی را پوش دهید و در حالی که کناره ها را صاف شانه می کنید

مدل  هیرکات پیکسی شلوغ و درهم

مشخصه ی این مدل  مربوط به کوتاهی در هم و برهم قسمتهای برش داده شده است ، با ظاهری  عمدی نامرتب. به نظر می رسد که نمونه بارز مدل دهه 70 میلادی است ، یک مدل موی پشمالو و شلوغ پیکسی به شما حال و هوای راک اند رول را می دهد. 

 

مدل هیرکات پیکسی لبه دار

از آنجا که بسیار چشم نواز هستند ، برش های پیکسی در واقع برش ها و کاتهای تیز مانند همراه رنگ های جسورانه ، حاشیه های نامتقارن و برش های کوچک هستند. اگر می خواهید یک تغییر چشمگیر در موهای خود ایجاد کنید ، یک برش تیز پیکسی را انتخاب کنید. صورتی یک انتخاب رنگ مناسب و فشن است و با مدل موی کوتاه و نیمه تراشیده عالی به نظر می رسد

 

 

مدل هیر کات پیکسی برش بافت

برش بافت دارای ابعاد و جهت زیادی است که از طریق لایه های کاملاً خرد شده بدست می آید. باعث ضخیم تر به نظر رسیدن مو و حجم  بیشتر آن می شود. به همین دلیل ، برش پیکسی با بافت مناسب برای خانمهایی با موهای  سالم مناسب است. 

مدل  هیرکات پیکسی تیز

مدل موی پیکسی تند و تیز جسورانه و پر از نگرش ، آنها برای زنانی که عاشق برجسته بودن ، هیجان و  تفریح هستند بسیار ایده آل هستند. برای ایجاد حالت تند و تیز از ژل نگهدارنده قوی و سشوار استفاده کنید. اصلا لازم نیست که خیلی مرتب یا یکنواخت به نظر برسند.
 

 

مدل هیرکات پیکسی آسیایی

موهای آسیایی نسبت به انواع دیگر موها ضخیم تر ، قوی تر ، و صاف تر هستند. به همین دلیل به نظر می رسد وقتی کوتاه می شود موها به سمت بیرون حالت میگیرند و در اصلاح روی هوا میمانند با این حال ، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید مدل پیکسی را امتحان کنید! یک آرایشگر با تجربه  موهای آسیایی می تواند این مدل را براحتی کوتاه کند ، بنابراین با بافت طبیعی موهای شما کار می کند و به زیبایی به موهایتان فرم دلخواه را می دهد.

 

مدل هیرکات پیکسی شلوغ و نامرتب

برش نامرتب پیکسی نهایت سبک گاه به گاه و در عین حال جالب است. اکثر هیرکاتهای پیکسی را می توان با استفاده از محصولی مانند ژل مو و یا چسب مو  به صورت نامرتب مدل داد. از آنجا که موهای شما کوتاه تر است ، مدل دادن و حالت دادن به ان خیلی زمان نمیبرد  برای خلق یک ظاهر شیک ، موهای نامرتب خود را با لباسی مانند ژاکت و شلوار جین ست کنید.

 

مدل هیرکات پیکسی همراه هایلایت

هایلایت ابعادی به مدل موی پیکسی اضافه می کند و به طور خارق العاده ای روی موهای ضخیم تر بهتر میشود زمینه تیره و یا شکلاتی با هایلایتهای قرمز یا بلوطی را به جای بلوند امتحان کند و از آن لذت ببرید. تن های رنگی گرم و پاییزی گرمای بیشتری به چهره شما می بخشد و باعث می شود رنگ پایه شما براق و تازه تر به نظر برسد

نام نویسنده : حامد شعبانی

سلبریتی

سلبریتی های مو کوتاه

اصلاح مو

کوتاهی مو

هیرکات پیکسی شلوغ و درهم

هیرکات پیکسی کاکلی

هیرکات پیکسی برای موهای فر

هیرکات پیکسی با خالی کردن دور سر

هیرکات پیکسی برای موهای ضخیم

مدلهای کوپ مو

کوپ مو

بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
برش و کوتاهی hime یک کوتاهی سلطنتی ژاپنی است که این روزها دنیای انیمیشن را بخود اختصاص داده است.که امروز مورد استقبال خانم ها است و طرفداران... ( مدل کوتاهی hime چیست ؟مدل مو سلطنتی ژاپنی !!)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا