مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/24

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
مدل کوپ و استایل مو
مدل کوپ و استایل مو
2020/12/12

معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها

 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها 
این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتاهی مو در منزل نمیدانند که چه مدل مویی را میخواهند و چه مدلی به انها می آید در این مقاله من چند مدل را برایتان با عکس توضیح میدهم شاید انتخاب راحت تری داشته باشید.
برای انجام کارهای کوتاهی مو در منزل خودتان با تیم صبا ریکو تماس بگیرید در این تیم زیبایی سه نفر از بهترین کوپ کارهای تهران مشغول بکار هستند البته نمونه کارهای ایشان را هم در انتها برایتان میگذارم.

Smoot Bob
 ( مدل باب صاف)

افرادی که موهای لختی دارند براحتی میتوانند این مدل را انتخاب کنند حتی نیاز به سشوار کردن و حالت دادن هم ندارد.

Textured Crop
 یک سبک و مدل کوتاهی  متنوع است که  با بیشتر فرم های صورت و انواع موها متناسب است. 

برای اطمینان از اینکه موهای کوتاه شما صاف و کدر به نظر نمی رسند ، حتما این مدل را امتحان کنید حالت دادن به این مدل مو بسیار ساده است و فقط کافیست مقدار کمی ژل را روی انگشتتان بزنید و روی موهای مرطوب بزنید و اجازه دهید خشک شوند.

Sleek Pixie

مدل پیکسی صاف
قبلا ی مقاله کامل مختص موهای مدل پیکسی در سایت نوشته بودم
مدل پیکسی مدل موی کوتاهی است که هم مناسب کوپ مردانه است هم زنانه، 
با این مدل ظاهری تیز و شیک برای مو ایجاد خواهید کرد. و به یاد داشته باشید که در این مدل موها فرق کج هستند.

Short and wavy
مدل کوتاه و موج دار

موهای کوتاه همچنین وقتی با یک حالت موج دار یعتی فر کم حالت داده  شوند می توانند شیک و مدرن به نظر برسند. هم فرق وسط میتوانید بکنید و هم فرق کج  و این بستگی به سبک خود شما دارد 
 

Straight Lob
لوب صاف
لوب ها یکی از محبوب ترین مدل های مو  هستند و به راحتی می توان به آنها حالت داد. مدل لوب صاف به شما ظاهری تمیز و شیک و رسمی می دهد .

مدل موهای حرفه ای برای موهای متوسط
موهای با طول و قد متوسط 

اگر موهایی با قد متوسط مثلا تا سر شانه ها دارید میتوانید بشکل افقی آنرا به دو قسمت تقسیم کنید و قسمت بالایی را با کش و یا یک کلیپس کوچک پشت سر جمع کنید 
 بنابراین شما میتوانید   سبک معمولی و ساده موهای خود را  با گره زدن نیمی از آن به پشت سر به آسانی تغییر دهید. 

Loos and straight 
مدل شل و صاف
موهای با طول متوسط در صورت صاف بودن  حرفه ای تر به نظر میرسند. فقط اطمینان حاصل کنید که موهایتان  سالم هستند و وز و خشک و در هم نباشند . همچنین می توانید  کمی سرم به موها بزنید تا درخشش آنها را بیشتر کنید.

Low Bun
گوجه ای کوچک
موهای با طول متوسط را میتوانید براحتی پشت سر گوجه کنید البته شاید کم حجم بنظر برسد اما مهم نیست و هنوز زیبایی شما را بخوبی نشان میدهد.

 

Middle part and Pony

مدل دم اسبی در وسط پشت سر ( نه خیلی بالا نه خیلی پایین )
موهای خود را مرتب شانه کنید و اگر نیاز به سشوار دارد حتما انجام دهید سپس بطور نرتب و صاف در قسمت میانی پشت سر با کش ببندید یک حالت مرتب و رسمی به شکل ظاهری شما میدهد. 

Undone curle
میتوانید موهای خود را کرلی و یا فر کنید بت استفاده از اتو مو یا دستگاه فر و همان موقع با برس آنها را شانه کنید اینکار به موهای شما حالتی میدهد که نه فر مرتب دارد و نه صاف است.
 در حالی که موهای صاف اغلب به شما یک حالت جدی میدهد، خانمهای مو فرفری به عنوان افرادی که ریسک پذیر هستند به نظر می آیند.

مدل موهای حرفه ای برای خانمهایی با موهای بلند


و رسیدیم به موهای بلند  

Straight with earTuck

اگر موهای بلند و صافی دارید میتوانید آنرا را از فرق وسط باز کنید و پشت گوش ببرید این مدل تصویری جدی و حرفه ای به استایل شما میدهد. در حالی که موهای فر اغلب حالتی شیطنت آمیز و سرگرم کننده به صورت میدهد ، موهای صاف خیلی شیک تر هستند. 

High Bun
مدل گوجه بالای سر 
خیلی از کسانی که موهای بلند دارند پس از مدتی خسته شده و میخواهند موها را جمع کنند گوجه کردن موها ی بلند در بالای سر مدل جذابی استو در این مدل زوایای صورت شما   نیز به شکلی دوست داشتنی نشان داده میشود. 

Loose wave
فر شل 

 فرهای باز و شل اغلب می توانند به صورت طبیعی و نامرتب  بمدت زیادی روی موها بمانند . از طرف دیگر ، فرهای شل و باز می توانند احساسی صیقلی و در عین حال آرام به چهره و استایل شما بدهند.

Low Ponytail 
دم اسبی پشت گردن پایین سر
دم اسبی پایین و مستقیم در پشت سر و گردن میتواند حالتی آرام و در عین حال رسمی و مرتب به استایل و چهره شما بدهد.
 

Sleek high pony
دم اسبی بلند براق

اگر می خواهید کاملا جدی و شیک و و در عین حال کمی شیطنت آمیز به نظر برسید موهایتان را خوب سشوار کرده وز جو را کاملا بگیرید و یک دم اسبی در بالاترین قسمت سر خود درست کنید. 

مدل موهای زنانه حرفه ای
مدل مویی را انتخاب کنید که متناسب با استایل زندگی و یا مهمانی که میخواهید بروید باشد.
مثلا اگر به یک مهمانی عصرانه باغ و فضای باز دعوت شده اید فر کردن موها حالتی رسمی به شما میدهد پس مناسب نیست اما دم اسبی و یا جمع گوجه میتواند بسیار شیک و در عین حال غیر رسمی باشد.

اگر عادت دارید مرتب دست داخل موهای ۷ود کنید و با موهایتان بازی کنید  ، دم اسبی  را انتخاب کنید .
مدل صاف و مستقیم را برای سبکی براق و جدی و رسمی انتخاب کنید یا موهای  فر را برای ظاهری خلاقانه و شیطنت آمیز انتخاب کنید.


کدام مدل مو حرفه ای ترین است؟
مدل های مویی که موهای شما را از چهره و صورت شما دور نگه می دارد یعنی صورتتان را نمیپوشاند ، اغلب حرفه ای ترین ها هستند. یک دم اسبی ، یک جمع پشت سر و  یا موهای کوتاه پشت گوش. 

*
چگونه باید موهایم را  حرفه ای  حالت دهم؟
اگر مدل موهای کوتاه را میپسندید ،  باب صاف ، پیکسی  ، کوتاه و موج دار یا مدل لابی صاف
  وقتی نوبت به موهای بلند می رسد ، موهای نیمه بلند ، شل و صاف ، گوجه ای کوچک پشت سر ،   را انتخاب کنید. در آخر اینکه ، اگر موهای بلندی دارید ، موهای شل و صاف پشت گوش  بدهید را   ، یک فر  شل ، یک دم اسبی ساده را امتحان کنید.

نام نویسنده : صبا شعبانی

سشوار

گوجه ای کوچک

مدل شل و صاف

لوب صاف

مدل کوتاه و موج دار

مدل پیکسی صاف

مدل باب صاف

مو کوتاه

مو بلند

آموزش سشوار

براشینگ مو

براشینگ مو کوتاه

براشینگ مو بلند

مدل کوپ

استایل مو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
برش و کوتاهی hime یک کوتاهی سلطنتی ژاپنی است که این روزها دنیای انیمیشن را بخود اختصاص داده است.که امروز مورد استقبال خانم ها است و طرفداران... ( مدل کوتاهی hime چیست ؟مدل مو سلطنتی ژاپنی !!)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا