مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
مدل شینیون مو 2020
مدل شینیون مو 2020
2020/05/02

25 مدل زیبای زنانه شینیون مو در سال 2020

مطمئنا برای خانمهایی که موهای بلند دارند ممکن است خیلی سخت باشد که تصمیم بگیرند موهای خود را کوتاه کنند و  در ضمن نگهداری و مرتب کردن روزانه موهای بلند ممکن است برایشان زمانبر باشد ما در اینجا  شما را با سبکهای کاملا ساده و سریع آشنا میکنیم که شما خانمهای عزیز در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین مدل را به موهای خود بدهید ودر محیط کاری خود شیک و جذاب بنظر برسید
25 مدل موی کاملا حرفه ای برای خانم هایی که موهای بلند دارند:
در اینجا شما را با برخی از سبکهای های برتر و حرفه ای  سال ۲۰۲۰که مناسب موهای بلند است آشنا میکنیم

1: موهای بلند و هایلایت شده

بیشتر خانمها برای اینکه ظاهری شیک داشته باشند موهای خود را هایلایت میکنند که این روش خود زیبایی ویژه ای به آنها میبخشد و متناسب با چهره صورت میتوانید جلوی موهای خود را مدل چتری کوتاه کنید و ظاهر خود را بیشتر تغییر دهید

2: موهایی که قسمت پایینی ان فرشده

شما میتوانید با یک بابلیس یا اتو مو قسمت میانی موهای خود را فر کنید و در انتها با انگشت خود حالت مجعد به موهای خود بدهید و این یک سبک بسیار شیک است.

3: موهای دم اسبی

در این روش موها را در پشت سر بصورت دم اسبی جمع میکنیم و بعد خیلی ساده یک قسمت از مو را دور دم اسبی می پیچیم.  که این یک سبک مرسوم برای بیشتر خانم ها محصوب میشود.

4: بافت کف سری

در بافت کف سری موهای کف سر را به بافت اضافه میکنیم و این سبک  برای خانم ها در محیطهای اداری و یا در مهمانی های کوچک و  دوستانه بسیار ساده و شکیل می باشد.

5 :مدل فرق از وسط صاف

این مدل مو یک سبک کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد و شما میتوانید برای جلوه و زیبایی بیشتر موهایتان از روغنTREsemme keratin استفاده کنید که  این روغن مو باعث سلامتی و شادابی موهای شما می شود.


6 :بافت گوجه ای یا دونالتی بالای سر

یکی از بهترین مدل ها برای موهای بلند میباشد و استایل فوق العاده ای به شما میبخشد که میتوانید برای دور این بافت گوجه ای بالای سر از روسری یا ربان استفاده کنید.
 

7 : مدل موهای چتری

این مدل مو مورد علاقه بسیاری از خانمها میباشد چون  این مدل موباعث میشود خانم ها سنشان کمتر به نظر برسد و چهره ای کاملا جذاب داشته باشند.

8: بافت سه تایی

این بافت یک بافت بسیار ساده است که بیشتر شما با آن اشنایی دارید که مو پشت سر را به سه قسمت تقسیم میکنیم و زیر رو میبافیم.

9: مدل شینیون updo

 موی بلندی که از پشت سر و بالاتر از گردن پیچیده و بافته میشه که به آن مدل updo گفته میشود که شما میتوانید موهای جلو سر را به بالا یا بغل سر پیچ دهید و شینیون کنید .که برای آنکه شینیون شما دوام بیشتری داشته باشد و موهایتان براق تر بنظر برسد از اسپری TREsemme firm Hold Hairspray استفاده کنید.

10: موهای چتری کوتاه جلوی سر

اگر موهای نازکی دارید شما می توانید از این مدل مو استفاده کنید که حجم جلو موهای شما را بیشتر نشان میدهد و ظاهر شما را دخترانه تر نشان میدهد و شما میتوانید برای حجم این مدل مو از اسپری بافت نمکی Toni&Guy sea solutionاستفاده کنید.

11: مدل مویpixie

بعضی وقتها دوست دارید موهای کوتاه داشته باشید  میتوانید بجای کوتاه کردن موهایتان از کلاه گیس موهای کوتاه استفاده کنید گلاه گیس pixie یه بافت نرم و سبک  دارد و حتی برای تابستانهای آفریقای جنوبی هم مناسب است.

12 : مدل شینیون گوجه ای

این سبک شینیون بسیار فشن میباشد و استایل ویژه و جذابی به موهای شما میدهد و در این مدل موها را بصورت کاملا ساده رو به بالا بصورت گوجه ای جمع میکنیم  و انتهای مو را با گیره سر فیکس میکنیم.

 13:موهای فر طبیعی

 این مدل مو بصورت طبیعی فر میباشد و زیباترین حالت این است که موهایتان را باز نگه دارید و برای آراستگی بیشتر از کرم مو و کمی مرطوب کننده بدون چربیTREsemme Botanic استفاده کنید

14: شینیون شلوغ updo

در شینیون مویupdoمو را بالای سر جمع میکنیم و  بقیه موهارا از کناره ها به موهای بالای سر اضافه میکنیم که این مدل شینیون بسیار مدل روز میباشد.

15: موهای بلند طبیعی

چرا وقتی که از رختخواب بیرون میایید برای اینکه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید  موهای خود را با گیره سر جمع میکنید؟حتی لازم نیست هر روز دوش بگیرید.شما میتوانید قبل از بیرون رفتن از اسپری روغن Spritz TREsemmeبرای اینکه گره های موهای شما باز شود و موهایی براق داشته باشید استفاده کنید.

16 : بافت دم اسبی

در این مدل شما می توانید از یه مدل بافت کف سری بدلخواه خودتان استفاده کنید و موهای پشت سر را دم اسبی کنید.

17 : بافت تیغ ماهی

این بافت شاید در ظاهر بافت ساده ای بنظر برسد ولی بافت بسیار زیبا و به روزی میباشد.که موها را بصورت ضربدری  بهم میبافیم.

18 : بافت گوجه ای یک طرفه

در این مدل موهای بافته شده را به صورت گوجه ای به یک طرف بالای سر خود جمع میکنید و آنها را با سنجاق سر فیکس میکنید و پیچ و تابهای ضریفی به بافتهای بالای سر میدهیم.

19 : بافت با تیکه های پهن

این بافت پهن و شلوغ قطعا یکی از مدل حرفه ای و ماندگار بدای موهای بلند است اگر بدنبال یک مدل بافت منحصر بفرد برای موهای خود هستید این روش بهترین گزینه میباشد

20 : موهای بلند ویو شده پیچ تاب خورده با یک کلاه شیک

یک کلاه ساده مناسب با موها و لباس شما میتواند شما را نسبت به دیگران متمایز کند و اگر آن روز نتوانستید دوش بگیرید شما لازم نیست وقت زیادی برای آراستگی موهایتان صرف کنید فقط کافی است موهای خود را با مقداری شامپو اسپری کنید تا گره موهای شما باز شود.

21 : مدل موی گوجه ای شلوغ بالای سر

قسمتهایی از مو را بصورت گوجه ای بالا آورده و با تیکه های مو شینیونی  شلوغ درست کنید و این سبک به زیبایی ظاهر شما می افزاید و ظاهری ظریف و زنانه بشما میدهد.

22 : مجعد کردن موها بصورت نامنظم

با فرهای بزرگ و موج دار یک سبکه تازه بدست می آورید که این حالت را بدون استفاده از  گرما میتوانید ایجاد کنید. فقط قبل از آنکه به رختخواب برید موهای خود را برس و صاف کنید  هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید موهای مجعد زیبایی خواهید داشت.

23: موهای صاف بلند

اگه بطور طبیعی موهای صافی دارید بهتر از گره موهای خود را باز کنید و فقط با استفاده از روش تمیز و صاف کردن مو با شامپوی Organics straight&sleek که داری روعن ارگانیک میباشد و در طول روز موهای شما را صاف و براق نگه میدارد

24 :موهای بلند آمبره

 آیا میخواهید از یک رنگ ساده برای موهای خود استفاده کنید؟و سپس پااین موهای خود را آمبره کنید.این روش امبره سبکی حرفه ای برای خانمهای با سلیقه و شیک است.

25 :موهای براق پشت گوش

مدل موهای پشت گوش یک سبک بسیار شیک است که این مدل مو بسیار شیک و کاربردی است که موهای خود را با استفاده از ژل و نگهدارنده قوی (چسب مو) مو  رو به عقب صاف کنید بدون  اینکه ظاهر مو خیس بنطر نرسد ژل سبک  look stylingVo5wetتوصیه می شود که این ژل در طول شبانه روز موهای شما را محکم نگه میدارد و در تمام طول روز موها دوام خواهند داشت.

نام نویسنده : زهره شعبانی

مدل مو در سال جدید

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا