مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
شینیون عروس
شینیون عروس
2020/05/29

چند مدل زیبادی شینیون عروس ساده

 امروزه عروس خانم ها دنبال مدل های مد روز هستند در این متن شما را با بروزترین مدل موها آشنا می کنیم.در ادامه چند مدل زیبای شینوین عروس اروپایی را باهم میبینیم .این مدل های علاوه بر سادگی دارای تنوع چشم گیری هستند و میتوانند زیبایی مو های شما را یکی از روز خاص زندگی شما چندین برابر کنند.


۱.امروزه اکثر خانم ها از سبک های ساده برای تزئین موهای خود استفاده میکنند.شینیون گوجه ای بزرگ پشت گردن نیمه باز یکی از مدل شینیون های بروز و برند است.

2: مدل شینیون دم اسبی Loose Pontytail

آیا بدنبال سبک مدرن و بروز برای تزئین مو و شینیون موهای خود هستید؟
یک سبک شناس ازMG Hair Makeup  یک سبک شینیون ساده و شیک که به صورت دم اسبی پشت گردن طراحی کرده که امروزه اکثر عروس خانم ها از این مدل دم اسبی زیبا استفاده میکندد .در مدل خاص همانطور که میبنید قسمتی از مو به روی صورت قرار میگیرد.

3: شینیون گوجه ای بالای سر  یا new top-kont

 به این سبک شینیون گوجه ای گفته می شود Top-knot به معنی گره بزرگ و گشاد بالای سر  که سر این مدل شینیون موها را بالای سر بصورت گره جمع می کنیم و موها را به صورت نامنظم طراحی می کنیم و یک مدل اسپورت می باشد.

4: مدل شینیون گره پشت گردن Structueal Chignon

در این مدل معمولا نیازی به تقسیم منظم و خطی مو نمی باشد .شما می توانید با ساده ترین زوش ممکن بروز ترین مدل شینیون را ابداع کنید. مدل گره پشت گردن یکی از مدل های ساده و بروز شینیون عروس می باشد.

5: مدل شینیون عروس برای موهای فر یا مجعد

بیشتر عروس خانم هایی که موهای مجعد کوتاه دارند و میخواهند موهای مجعدو فر خود را باز نگه دارند از این مدل بافت به زیر می توانند استفاده کنند و به ظاهری شیک و رسمی دست پیدا کنند.

6: شینیون عروس مدل باز دم اسبی

این سبک شینیون عروس برای عروس هایی مناسب است که می خواهند شینیون باز داشته باشند و در ضمن موهایشان پراکنده نباشد که می توان از این سبک بافت استفاده کرد.

 

7:مدل شینیون عروس روی گوش

 

بیشتر مدل های سنتی به این صورت است که موها معمولا برای شینیون به پشت گوش می برند ولی در سبکهای ساده و امروزی موها را روی گوش تزیین میکنند.که این مدل که البته بستگی به مدل شینیون عروس شما دارد بسیار ظاهری شیک و کلاسیک به آنها می دهد.

 

8: مدل بافت شلوغ جلو سر

در این مدل شینیون که بصورت بافت نامنظم و شلوغ جلو سری می باشد جلوه خاص و شیکی به چهره مدل می دهد.

9:موهای پلاتینه با هایلایت صورتی

یکی از سبک موهایی که عروس خانم های امروزی میپسندد موهای پلاتینه با لایت تیکه ای صورتی می باشدکه بیشتر این رنگ برای پوستهای خیلی روشن و صورت ظریف مناسب است.
 کریستین بایرون ازpage Boy salonمسئول رنگ این عروس می باشد.

 

10:شینیون بلندبالای سر

 

در این مدل شینیون موها بصورت جمع بالای سر می باشد که اگر حجم موها زیاد باشد با پوش یا خود موها و اگر حجم مو کم باشد با پروتز مو ،مو را تزئین میکنیم و شما میتوانید با گلهای طبیعی و یا مصنوعی این شینیون را تزئین کنید.
11: این سبک آرایش مو بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند  مدل مو باز داشته باشندو میتوان موها را کرلی (یا همان پیچیدن مو)کرد و برای آنکه موها خیلی پراکنده نباشد مقداری از موها به پشت سر جمع می شود.

 

12: مدل lock and key

این روش ساده و بروز بصورتی است که اول موهای سمت چپ پشت سر را به سمت راست جمع میکنین و بعد موهای سمت راست را بصورت گره بزرگ و با بوکل به سمت چپ سر شینیون میکنیم .

شینوین عروس فرانسوی گوجه ای

13: در این مدل شینیون موها به صورت بافت فرانسوی بافتعه و بصورت شینیون گوجه ای در پشت گردن تز ئین میکنیم.

مدل شینوین Gilded Crown

14: مدل موهای امروزی خواستار لوازم تز ئینی  می باشد . در این مدل موها را به صورت باز کرلی میکنیم و به موها موج میدهیم و برای زیباتزر شدن شینیون از یک تاج ساده برگ طلایی استفاده میکنیم.

شینیون عروس مدل Wispy chignon

15: این مدل شینیون که بیشتر به سبک کلاسیک می باشد .گاهی روش های کلاسیک مدرن تر و شیک تر از مدل های بروز است.این سبک شینیون که به سبکwispy chignon(بمعنای شینیون ساده دایره ای پشت گردن) معروف است یکی از شینیونهای کلاسیک و شیک می باشد.

شینوین عروس Touled waves

17: در این مدل مو به صورت گوجه ای رو به بالا شینیون می شود وموها بایک نوار یا ریسه تزئینی به پشت موهای عروس تزئین میشود Touled waves

این مدل تزئین مو بسیار بروز می باشد که به آن کرلی باز می گویند که موها را با اتو مو بیا بابلیس می پیچید و بعد با یک شانه دندانه درشت موها را شانه میکنیم و برای اینکه موج موها خیلی باز نشود از اسپری یا تافت استفاده می شود.

مدل شینیون عروس Knotted

مدل شینیون پشت گردن بیشتر برای عروس هانم هایی مناسب است که پشت لباس آنها باز است و می خواهند مدل شینیون موهای آنها جمع باشد که می توان موها را بصورت ساده به پشت گردن جمع کرد و با یک پیچ ساده موها را شینیون کرد.

19 :  Rolled Ponytailموی دم اسبی رو به بالا

این مدل شینیون برای عروس خانم هایی مناسب است که می خواهند شینیون آنها نینه باز باشد . در این شینیون موها را از پست سر جمع کرده و به صورت گره ای شلوغ و شلخته شینیون کنید و بقیه مو را باز نگه دارید.

شینوین عروس Half-Bun,Half-Briad

20 : .در این مدل موهای پشت سر را بصورت گوجه ای و گردشینیون می کنیم و ادامه موها را می توان با بافت تزئین کرد.

شینیون عروس برای موهای فر ریز کوتاه

21 :.موهای کوتاه فر و موج دار
عروس خانمهایی که موهای کوتاه با فر طبیعی دارند و میخواهند موهایشان ساده باشد بهتر از موهای جلو سر خود را به روی پیشانی تزئین کنند

windblown ponytail مدل شینوین عروس

22 : .یکی از مدل شینیونها که امروزه طرفداران خاص خود را دارد مدل دم اسبی می باشد که عروس خانمهایی که میخواهند گوشواره های بزرگ با لباس عروس خود ست کنند میتوانند موهایشان را بصورت ساده دم اسبی کنند.

شینیون عروس sleek Topknotگره بالای سر

 ۲۳: sleek Topknotگره بالای سر
این مدل مو مدل کلاسیک و ساده برای عروس خانم هایی که می خواهند کل موهای خود را جمع کنند و قد آنها بلند تر شود.

low,Messy Bun مدل گوجه ای روبه پایین

24: .low,Messy Bun مدل گوجه ای روبه پایین
این مدل شینیون مدل بسیار ساده وکلاسیک است که موها بصورت گوجه ای پشت گردن جمع می کنیم.

شینیون عروس sleek low Bun

 25: sleek low Bun
اگر شما عاشق موهای کشیده و رو به عقبو کشیده و براق هستید با انتخاب این سبک موها را با مواد براق کنندهبه پشت جمع می کنید و کل موها را بصورت گره ای پشت گردن جمع میکنید.

شینوین Braided Half-upHalf-Down

 26 : Braided Half-upHalf-Down
در این مدل موکه بصورت نیمه باز می باشد موها پسسر و جلو سر را بافت می زنیم و بقیه موها را باز نگه می دارید که معمولا این مدل شینیون ها برای عروس هایی که پشت لباس آنها باز می باشد مناسب است.

نام نویسنده : زهره شعبانی

شینیون عروس ساده

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا