مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
شینیون گره ای و شینیون گوجه ای
شینیون گره ای و شینیون گوجه ای
2020/06/04

آموزش قدم به قدم انواع شینیون گره ای و شینیون گوجه ای

 در این متن شما را با چندین روش گام به گام شینیون گره ای یا همان شینیون گوجه ای مرتب و یاشلخته و شلوغ آشنا می کنیم. این مدل شینیون یکی از مدل شینیون هایی است که برای هر مراسمی مناسب است.دلیل محبوبیت این مدل ساده بودن آن وهمچنین  شما می توانید  در منزل این مدل شینیون را روی موهای خود پیاده کنید.


1.مدل گره ای پشت گردن ساده با استفاده از جوراب
در این روش همان طور که در شکل می بینید و آموزش گان به گام این روش را به شما نشان دادیم .ابتدا موها را به پشت سر دم اسبی می بندیم  و بعد موها را به سمت بالا نگه میداریم.موها را داخل جوراب می کنی مو موها را بسمت پایین جمع می کنیم و بصورت یک گره بزرگ بالای سر جمع می کنیم و این کار چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

2.در این مدل شینیون ابتدا موهای خود را دم اسبی می کنید در مرحله بعد مانند شکل یک تیکه از دم اسبی بر می داریم و دور دم اسبی می پیچیم و کل موهای دم اسبی را بصورت گل رز شینیون می کنیم و انتهای مو را بصورت سنجاق فیکس می کنیم. و برای فیکس کردن گل رز و موها از اسپری fixing و یا تافت استفاده می کنیم.

3.Braided Bun

بافت گره ای پشت گردن
در این مدل شینیون شمل می توانید جلو سر را بصورت ساده جمع کنید و یا بافت بزنید و تا انتها مو یعنی تا پشت سر بافت را ادامه بدهید و انتهای بافت را با کش شینیون ببندید و موهای بافته شده را به صورت گره ای بزرگ و نامنظم بصورت همان گوجه ای پشت سر با سنجاق فیکس کنید.


 4.classy Bun
این مدل شینیون برای افرادی مناسب است که نمی خواهند مدل موهای خیلی شلوغی داشته  باشند و به راحتی می توان یک شینیون کلاسیک و ساده را پیاده کرد.تمام موها را به سمت بالا جمع می کنیم و تعدادی از رشته های مو را بیرون میکشیم تا شینیون بصورت نامرتب دربیاید و این مدل شینیون بیشتر از چند دقیقه وقت شما را نمی گیرد.

5.overlappedBun
بافت گره ای روی هم افتاده
بیشتر خانم ها با این مدل شینیون آشنایی دارند و این مدل شینیون را می توان با دو روش انجام داد یا از خود موهای مشتری با پوش بعنوان پروتز استفاده می کنیم یا از پروتز سیلیکونی می توان استفاده کرد.و ما در اینجا شما را با مدل پوش با موی مشتری آشنا می کنیم.موها را گوش تا گوش جدا می کنیم و موهای بالای سر را پوش می دهیم و به عقب می بریم و همانطور که در شکل نشان داده شده بصورت گوجه ای جمع می کنیم و موهای پشت سر را به بالا جمع می کنیم و بقیه موهای جلوی سر را بسمت شینیون گره ای بالای سر می بریم.


 6.HugeMessy Bun
این مدل شینیون برای افرادی مناسب است که علاقه به شینیون شلوغ یا به گفته عامیانه شلخته می باشند.همان طور که در شکل نشان داده شده کل موها را بسمت بالا جمع می کنیم  و تارهای مو از گره ای که جمع کرده ایم بیرون می کشیم .هدف ما یک شینیون شلوغ و به گفته عامیانه شلخته می باشد و کل موها را با کش و سنجاق بالای سر فیکس می کنیم.


: 7.Elegan Bow
در این مدل شینیون ابتدا موها را بصورت نامنظم دم اسبی می بندیم و همان طور که در شکل می بینید از موهای دم اسبی دو تیکه مو بصورت افقی بر می داریم و آن را به صورت پاپیون شینیون و فیکس می کنیم و در مرحله بعد دو تیکه مو را بصورت عمودی جدا می کنیم و بصورت یک پاپیون عمودی با سنجاق شینیون می کنیم.

 8.Twist it up

روش پیچاندن مو
در این روش شینیون گره بالای سر ابتدا کل موها را بسمت بالا جمع می کنیم و پیچ می دهیم و بعد موهای پیچ خورده را بسمت پایین می پیچیم  و بصورت یک گره ی بزرگ جمع با سنجاق بالای سر فیکس می کنیم و شما می توانید برای زیباتر شدن شینیون تعدادی از تارهای موهای خود را به روی صورت بریزید.


9.casuall Messy
این مدل شینیون گره ای بالای سر می باشد کل موها را به بالا جمع می کنیم و بعد به صورت پیچشی کل مو را به روی دم اسبی پیچ می دهیم و موی گره خورده بالای سر را بصورت خطی و شلخته تزیین می کنیم.


10.Runnway Ready
این مدل شینیون پشت گردن می باشد . کل مو را به عقب شانه می کنیم و با اسپری fixing و شاین مو را بسمت پایین گردن می بندیم و مو را بصورت دم اسبی پشت گردن می بندیم و انتهای مو را بصورت یک گره بزرگ رو به داخل شینیون می کنیم و انتهای مو را به دور کشی که دم اسبی کردیم می پیچیم و با تعدادی از انتهای مو ،مانند شکل مو را دیزاین می کنیم..

نام نویسنده : زهره شعبانی

شینیون گره ای

شینیون گوجه ای

شینیون

overlappedBun

Twist it up

Elegan Bow

HugeMessy Bun

Braided Bun

classy Bun

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا