مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
شینیون پیچ خورده (chignon)
شینیون پیچ خورده (chignon)
2020/06/19

آموزش مدل شینیون پیچ خورده(chignon)

 

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)


این مدل شینیون مو هم برای باشگاه های ورزشی مناسب است هم محل کار .شما بانوان عزیز می توانید از سبک sarah potempa استفاده کنید که در این سبک شینیون همانطور که در عکس می بینید انتهای موها را بصورت بافته پیچشی شینیون کرده است. Kim Soane آرایشگرBobbi Brown یکی از چهره های معروف تناسب اندام ورزشی از این سبک شینیون استفاده کرده است. البته این سبک از شینیون را بیشتر در باشگاه های ورزشی و کلاس های بالرینگ می بینیم.

 

روش شینیون مواین سبک Sarah potempa که یک مدل شینیون ساده گوجه ای که معمو لا بصورت یک گره پشت سر زده می شوددر مطلب پایین بطور کامل توضیح می دهیم. در این مدل مو یک گرهبه چندین گره کوچکتر تقسیم می شود.که این سبک شینیون برای افرادی مناسب است که موهای نازک و کم حجم تری دارند که با این روش موهای آنها پراکنده تر و پرحجم تر بنظر می رسد.

مرحله اول

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)

ابتدا موها را با موس یا ژل مرطوب و نمناک می کنیم اگر موهای شما خشک است میتوانید با آب یا محصول اسپریت موها را تمیز و براق کرد.اگر چه این سبک پیچیده بنظر می رسد اما انجام آن آسان است.

مرحله دوم 

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)

در این مرحله همانطور که در شکل می بینید موها را سه بخش تقسیم می کنیدو بخش بالایی را با گیره رو به بالا جمع می کنید دو بخش دیگر را بصورت دو دم اسبی کوچک با کش شینیون به رو به پایین می بندید.

مرحله۳ 

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)

در این مرحله هر دم اسبی را به دوقسمت تقسیم می کنیمو هر دوبخش را باهم جابه جا و از هم دور می کنیم و هر بخش را می پیچانیم.

مرحله ۴ 

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)

در این مرحله هر سه قسمت دم اسبی را مانند مرحله قبل که هر دم اسبی را به دو بخش تقسیم کردیم و پیچ دادیمتا انتهای مو می پیچانیم و دوبخش از هر دم اسبی را مانند شکل دوبار دور هم میپیچانیم ودر آخر انتهای مو را با کش شینیون می بندیم و محکم می کنیم  حال اینجا سه دم اسبی پیچ خورده داریم.

مرحله ۵

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)

در این مرحله خلاقیت و سلیقه مهم است .شما رشته موهایی که پیچ دادید را متناسب با فرم و اندازه سر به پشت شینیون می کنید تا شینیون مو به صورت یک گره بزرگ بنظر برسد و باید طوری مو را شینیون کنیم که کش های مو معلوم نشود.هر بخش از دم اسبی را در جای خودش شینیون می کنیم.

مرحله آخر

مدل شینیون پیچ خورده (chignon)

همانطور که در شکل می بینید سه تا گره شینیون داریم که در هم ادغام شده وبه صورت یک گره در آمده است.همانطور که اوایل مطلب توضیح دادیم این مدل شینیون برای ورزشکاران مناسب است.

نام نویسنده : زهره شعبانی

شینیون

مدل شینیون

مدل شینیون پیچ خورده

chignon

Sarah potempa

دم اسبی

بافته پیچشی

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
چگونه شینیونی تمیز و بدون وز داشته باشیم ؟ مهم ترین مورد  برای یک شینیون تمیزو بدون وز  آماده سازی شینیون قبل از انجا... ( چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟)
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا