مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
داستان سریال ترکی تاریخی قیام ارطغرل
داستان سریال ترکی تاریخی قیام ارطغرل
2021/11/28

داستان سریال ترکی تاریخی قیام ارطغرل رستاخیز بیوگرافی بازیگران اینستاگرام قسمت ها خلاصه سریال

کشور ترکیه از پتانسیل تاریخی کشورش نهایت استفاده را می کند آنها بعد ساخت سریال تاریخی حریم سلطان که دوره حکومت سلطان سلیمان را نمایش می داد و ادامه چند سریال مربوط با این خاندان به این نتیجه رسیدن که این نوع سریال از استقبال زیادی در دنیا برخوردار است تا آنجا که سریال حریم سلطان در تمام کشور دنیا به نمایش درآمد.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

ترکیه به نوعی تاریخ را تحریف و به بعضی از اساطیر کشورهای همسایه را به نام خود استفاده می کند.

سریال قیام ارطغرل یا رستاخیز از شبکه TRT1 در 150 قسمت , ژانر عاشقانه , تاریخی و اکشن از تاریخ  10 دسامبر 2014  تا 29 می 2019 پخش شد و حالا به اکران در سراسر دنیا اقدام کرده است.

خلاصه داستان سریال ترکی تاریخی قیام ارطغرل یا رستاخیز

داستان زمان گذشته را روایت می کند  مکانی در قرن هفتم  و داستان ارطغرل  پدر عثمان اول، بنیانگذار امپراتوری عثمانی را بازگو می کند.

400 چادر بزرگ عشایری در آناتولی مستقر هستند اما به دلیل قحطی دوران سختی را پشت سر می گذارند. همه این عشایر می خواهند به مکان دیگری مهاجرت کنند که بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

سلیمان شاه که رهبر این گروه (طایفه کیی) است می‌خواهد زندگی بهتری را برای مردمش رقم بزند اما نمی‌خواهد بدون در نظر گرفتن همه عوارض جانبی تصمیم سریع بگیرد.

به همین دلیل، برخی از عشایر شروع به سرزنش او می کنند که نمی تواند یک رهبر خوب باشد. حتی پسر جاه طلب بزرگش گوندقدو ( کان تاشانر ) تصمیمات او را زیر سوال می برد. با این حال، پسر کوچکتر او ارطغرل همیشه به تصمیمات پدرش اعتماد دارد و نمی خواهد درگیر مسائل قبیله ای شود.

ارطغرل ( انگین آلتان دوزیاتان ) یک مرد جوان و شجاع که اغلب به شکار با سه نفر از وفاداترین افرادش  تورگوت (چنگیز جوشکون )، بامسی بی (نورالدین سونمز) و دوغان آلپ (جاویت چتین گونر). 

هنگام شکار او جان دختر جوانی به نام حلیمه (ایسرا بیلگیچ ) و خانواده اش را از دست شوالیه های معبد نجات می دهد. او بدون اینکه هویت واقعی آنها را بداند آنها را به قبیله خود می آورد.

حلیمه و خانواده اش متعلق به خانواده اشراف امپراتوری سلجوقی هستند و اگر ارطغرل آنها را نجات نمی داد، توسط امپراتوری کشته می شدند.آنها به دلیل ترس از گرفتار شدن، هویت واقعی خود را فاش نمی کنند. با این حال، ورود آنها مشکلات جدیدی را برای قبیله Kayi به ارمغان می آورد: اکنون آنها باید با امپراتوری سلجوقیان مبارزه کنند اگر مهمانان خود را رها نکنند  باید با شوالیه های معبد که به دنبال انتقام هستند مبارزه کنند.

در این میان ارطغرل بار طایفه اش را بر دوش می کشد. او باید یک سرزمین جدید برای قبیله خود پیدا کند.

به همین دلیل، ارطغرل و سه سردارش به هالپ می روند تا با هالپ شاه توافق کنند: در ازای کمک به هالپ شاه در برابر شوالیه های معبد و دیگر غیرمسلمانان، سرزمین جدیدی می خواهند.

ارطغول می خواهد در این سفر موفق باشد و می خواهد فوراً به قبیله خود بازگردد تا دوباره اولین عشق خود حلیمه را ببیند. او بر هالپ شاه تأثیر خوبی می گذارد و در نهایت زمینی برای قبیله کیایی می گیرد. این زمین جدید دارای خاک های حاصلخیز اما بسیار نزدیک به معبدها است.

در سرزمین جدید خود، قبیله ارطغرل و کای باید با معبدها و صلیبیون مبارزه کنند. پاپ و معبدها برای ششمین جنگ صلیبی (که در دوره 1228-1229 انجام خواهد شد) آماده می شوند. معبدها با هدف بازپس گیری شهر اورشلیم سعی در تضعیف امپراتوری سلجوقی دارند. آنها سعی می کنند اتحاد جهان اسلام را از بین ببرند و ترکمن ها را در مقابل سلجوقیان آناتولی قرار دهند.

در داستان سریال تلویزیونی Resurrection ertugrul (dirilis ertugrul)، خواهید دید که چگونه یک مرد می تواند سرنوشت کل جهان را تغییر دهد. داستان ارطغرل و جنگ او علیه شوالیه‌های معبد و مغول‌ها را خواهید دید که منجر به رستاخیز امپراتوری عثمانی خواهد شد.

 آیا ارطغرل موفق می شود همه ترک ها را زیر یک سقف جمع کند؟

 آیا ارطغرل و برادر بزرگترش گوندقدو شروع به مبارزه برای تاج و تخت می کنند و به دو دشمن تبدیل می شوند؟

 آیا ارطغرل و حلیمه از تمام مشکلات عبور خواهند کرد و عشق پاک خود را شکوفا خواهند کرد؟

بازیگران سریال  قیام ارطغرل یا رستاخیز

ارطغرل ( انگین آلتان دوزیاتان  ): او پسر سلیمان شاه است. ارطغرل یک جنگجوی شجاع است که می تواند هر کاری را برای عدالت و به نفع مردمش انجام دهد. ارطغرل و دوستان جنگجوش سوار بر اسبی شکار می کنند و به دنبال زمین های حاصلخیز برای قبیله کایی می گردند. ارطغرل در حالی که برای  شکار رفته است با حلیمه روبرو می شود و زندگی او را از دست شوالیه های معبدها نجات می دهد. پس از آن، او به دشمن معبدها تبدیل می شود و برای محافظت از مردمش باید با آنها مبارزه کند. حلیمه و ارطغرل در همان نگاه اول عاشق یکدیگر می شوند و برای ازدواج مشکلات زیادی را متحمل می شوند.

حلیمه ( ایسرا بیلگیچ  ): او دختر جوانی است زیبا  که از دست نعمان شاهزاده ترکمن فراری است. حلیمه توسط ارطغرل نجات می یابد در حالی که او و خانواده اش توسط معبدها به عنوان گروگان نگهداری می شدند. حلیمه شخصیتی قوی دارد و با حوصله و هوش خود می تواند بر هر مشکلی غلبه کند. حلیمه از آنجایی عضوی از خانواده ای اصیل است، بخشنده و محکم است.

هایمه خاتون (هولیا دارجان): او همسر سلیمان شاه و مادر ارطغرل،  گوندقدو ، سونگورتکین و دوندار است. او یک زن قوی است که مورد احترام مردم قبیله کایی است. هایمه کارهای دستی قبیله مانند قالی بافی و پارچه چاپی را سازماندهی می کند.

سلجان خاتون (دیدم بایچین): او همسر گوندقدو و خواهر بزرگتر گوکچه خاتون است. سلجان پس از کشته شدن پدرش توسط سلیمان شاه به دلیل خیانت او، می خواهد انتقام بگیرد. او جاه طلب، تیز زبان و زیرک است. او برای موفقیت شوهرش دست به هر کاری می‌زند و سعی می‌کند مردم را به عنوان ابزار دست خود استفاده کند. سلجان می خواهد خواهرش گوکچه با ارطغرول ازدواج کند تا او و خواهرش از سلیمان شاه انتقام بگیرند.

آی‌قیز ( هانده سوباشی): او دختر دلی دمیر و نامزد تورگوت است. او شخصیت خوبی دارد و وقتی همه چیز حل شد می خواهد با تورگوت ازدواج کند. آی‌قیز دوست صمیمی حلیمه می شود.

 گوندقدو کان تاشانر ): او پسر ارشد سلیمان شاه و شوهر سلجان هاتون است.  گوندقدو مردی جاه طلب و باهوش است که می خواهد بعد از پدرش رهبر قبیله کای باشد. پدرش او را مغرور و قدرت طلب می داند. بزرگترین نقطه قوت او صبر و هوش اوست . دیگران به راحتی او را گول میزنند. 

سلیمان شاه (سردار گوکهان): رهبر قبیله کایی و پدر ارطغرل،  گوندقدو ، سونگورتکین و دونداراست. او رهبر خردمند که خواهان عدالت و سعادت مردمش است. او به سنت‌ها احترام می‌گذارد و وقتی می‌گوید «این یک سنت است» هرگز قدمی به عقب بر نمی‌دارد. سلیمان شاه یک رهبر قوی و همچنین پدری مهربان است. او گاه از اقدامات تند برای صلاح مردم خود دریغ نمی کند. با وجود اینکه او تصمیمات نهایی را برای قبیله خود می گیرد، توصیه های شورای خود را در نظر می گیرد.

سردار تورگوت ( چنگیز جوشکون ): او یک جنگجوی شجاع و دوست صمیمی ارطغرل است. او با آی‌قیز نامزد کرده و آرزو دارد به زودی ازدواج کند. او یکی از دوستان وفادار ارطغرول است و با دشمنان قبیله کایی مبارزه می کند.

بامسی بی (نورالدین سونمز): او جنگجوی شجاع و دوست صمیمی ارطغرل است. او با دشمنان قبیله کایی مبارزه می کند.

دوغان آلپ (جاویت چتین گونر): او یک جنگجوی شجاع و دوست نزدیک ارطغرل است. او با دشمنان قبیله کایی مبارزه می کند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
بازیگر زن سریال ترکیه قیام ارطغرل سریال ترکیه قیام ارطغرل چند قسمته بازیگران سریال ترکیه قیام ارطغرل بیوگرافی بازیگران سریال ترکیه قیام ارطغرل سریال ترکیه رستاخیز سریال ترکیه قیام ارطغرل داستان سریال ترکیه قیام ارطغرل
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا