مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
عروسی در کرونا
عروسی در کرونا
2020/10/26

چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟

مراسم عروسی در روزهای کرونایی

تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است .
در اینجا عروس خانمهایی که هنوز موفق به برگزاری مراسم خود نشدند سوالاتی را با ما در میان گذاشتند که به آنها جواب دادیم شاید این سوال و جوابها به بقیه ی شما عروس خانمهای زیبا که منتظر بهتر شدن اوضاع و برگزاری مراسمتان هستید نیز کمک کند.


زوجین در سرتاسر جهان مجبور شده اند برنامه های خود را به تعویق بیندازند و با درک اینکه ممکن است روز عروسی آنها دقیقاً همانگونه که تصور می کردند ، اتفاق نیفتد ، کنار بیایند. با توجه به اینکه دستورالعمل هایی برای فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی   از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، هیچ یک از ما دقیقاً نمی دانیم چه زمانی اوضاع به همان وضعیتی که  "عادی " خوانده می شود برگردد. برای کمک به شما در ادامه حرکت به سمت برنامه های زیبایی  روز عروسی ، برخی از سوالات متداول را که از عروس خانمها دریافت کرده ایم در مورد نحوه آماده شدن برای روز عروسی ، جمع آوری کرده ایم و به آنها پاسخ دادیم.

در روزهای کرونایی آرایشگاه چجوری برم؟

سوال: روز عروسی من برای اوایل بهار برنامه ریزی شده بود و اکنون به نظر می رسد که این یک عروسی پاییزی خواهد بود ، آیا لازم است که در مورد مدل موهایم تجدید نظر کنم؟
پاسخ: خود را گرفتار مد نکنید. خواه موهای شما بلند ، کوتاه ، ضخیم یا نازک ، بلوند ، سبزه یا قرمز باشد ، سبکی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید که واقعاً زیباترین نسخه از شما را منعکس کند. در حالی که در قرنطینه هستید ، مدلهای مختلف را روی خود امتحان کنید و تعداد زیادی عکس سلفی بگیرید. وقتی روز شینیون و استایل مو و آرایش و میکاپ صورت فرا می رسد ، ایده های زیادی خواهید داشت تا آرایشگر زیبایی خود در میان بگذارید.

 

برای بهتر شدن پوستم چه چیزی بخورم؟

سوال: من در طول ایام  "قرنطینه" بیش از حد غذا خورده ام و این باعث بد شدن  پوست من شده است ، آیا گزینه هایی درمان خانگی برای پوست من وجود دارد؟
پاسخ: بدانید که فقط شما نیستید که دچار گرفتاری پرخوری شده اید! استرس باعث می شود که  ما به دنبال چیزهایی باشیم که آرامش بخش هستندو یکی از انها خوردن غذا و شیرینی و شکلات است . هر روز آب زیادی بنوشید و میان وعده خود را با غذاهای مرطوب کننده طبیعی مانند هندوانه ، غذاهای فوق العاده مانند گریپ فروت ، خیار ، گوجه فرنگی و کلم پیچ ، متعادل کنید. مصرف کافئین و قهوه  را کم کنید و ، به جای آن آب چغندر بنوشید ! غلظت بالای اکسید نیتریک اثر انرژی بخشی روی پوست و بدن شما دارد.

برای محافظت از پوستم چه کارهای باید بکنم؟

سوال : اکنون که  ما می توانیم در فضای باز قرار بگیریم و از آفتاب و سواحل لذت ببریم ، برای محافظت از پوست خود چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ: پوست شما در هر فصلی ارزش محافظت دارد ، از کرم ضد آفتاب  استفاده کنید که محافظت در برابر اشعه UVA و UVB با حداقل SPF 30 را به همراه داشته باشد. علاوه بر این ، به یاد داشته باشید که هم صبح و هم شب ، پوست خود را بخور کنید و مرتبا مرطوب نگه دارید . قرار گرفتن در معرض آفتاب پوست را خشک و لکه دار میکند.

 

چگونه لب های خود را درمان کنیم؟

سوال : لب های من مدتی است که خشک شده و پوسته پوسته میشود آیا شما نکات مراقبت از لب را می توانید به من بدهید؟
پاسخ: لایه برداری و هیدراته! لبهای خود را به آرامی با یک اسکراب شکر ماساژ دهید تا پوسته ها از بین بروند. با استفاده از موادی که دارای مواد مغذی  هستند مانند موم ، کره ی ((شیا ))، یا وازلین لبها را چرب نگه دارید . (فقط در صورت داشتن تبخال یا تاول از محصولات دارویی لب استفاده کنید). از مرهم های با طعم و مزه یا حاوی اسانس نعناع ، منتول یا دارچین استفاده نکنید بسیاری از اینها حاوی  رنگ مصنوعی هستند که با مصرف طولانی مدت می توانند لب ها را خشک کنند.

 

سوال: به تعویق انداختن عروسی  و مجبور بودن برنامه ریزی های مکرر برای من ، کاملاً استرس زا است و باعث شد که زیر چشم هایم سیاهی ایجاد شود ، چه کاری می توانم برای کاهش آنها انجام دهم

پاسخ: استراحت کافی داشته باشید.   فقط به کارهای روزمره می پردازد ، و خوب بخوابید!  استراحت و خواب کافی چیزی است که ما را درمان می کند. داشتن مقدار کافی خواب به بهبود پوست شما کمک می کند ، باعث از بین رفتن سیاهی حلقه های دور چشم می شود ، استرس را برطرف می کند و به طور کلی وضعیت شما را بهبود می بخشد. استفاده از کمپرس سرد می تواند به کوچک شدن رگهای خونی متسع شده و کاهش پف کردگی کمک کند. سعی کنید هنگام خواب سر خود را بلند کنید تا از جمع شدن خون زیر چشم جلوگیری کند. و دوباره ، ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این مسئله فشار بیاوریم ، وقتی نوبت به مراقبت از پوستی می رسد ، نوشیدن آب و استفاده از سبزی ها و میوه ها بهترین راه حل هستند.

امیدواریم برخی از این پاسخ ها به  شما کمک کرده باشد و در این زمان عجیب ، غیرمعمول و نامشخص احساس کنید تنها نیستید. ما همچنین امیدواریم که وقتی یک بار دیگر شهر ما برای برگزاری مراسم عروسی اماده شد با ما تماس بگیرید و زیباترین عروس شهر باشید.

نام نویسنده : حامد شعبانی

ایده عروسی

عروس

ارایش عروس

خدمات عروس

مراسم عروسی

ارایش عروسی

عروسی در کرونا

لباس عروسی

عروسی

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا