مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
میک آپ و آرایش صورت در منزل
میک آپ و آرایش صورت در منزل
2021/03/06

۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی

۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل

 با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه یک ظاهر زیبا و جذاب خواهید داشت . در اینجا دقیقاً نحوه انجام آرایش در منزل را برایتان آموزش میدهم .

مرحله 1: پوست را هیدراته یا آبرسانی کنید
اولین قدم برای انجام یک میک آپ  خوب ، آبرسانی و مرطوب کردن پوست است. شما باید پوست صورتتان  را آبرساني كنيد تا آرايش و میک آپی بدون نقص انجام دهید و بهترين راه اين است كه پوست را با يك مرطوب كننده آبرسان ماساژ دهید " "من مرطوب کننده کاملا متفاوت Clinique را دوست دارم. این مرطوب کننده هم در دو شکل مختص پوستهای چرب و خشک موجود است. خیلی  سبک است و آرایش و میک آپ را بهتر می کند."

۲_از بین بردن سیاهی دور چشم

میک آپ را با استفاده از کانسیلر در  زیر چشم خود شروع کنید. یک کانسیلر مانند Laura Mercier Secret Concealer را  در سایه و تن  رنگی متناسب با رنگ پوست خود امتحان کنید. 
اگر از رنگ خیلی روشنتر از پوست خود استفاده کنید حلقه ی بیش از حد سفید زیر چشم شما خیلی غیر طبیعی دیده میشود و انگار که هنگام برنزه شدن از عینک استفاده کرده اید." با یک براش کانسیلر نوک باریک  خطوط  کوچک شبیه به عکس زیر چشم  بزنید. سپس با استفاده از انگشت به آرامی آنرا پخش کنید البته با حالت ضربه ای.

نکته تخصصی: برای رسیدن به خطوط ریز ، از نوک براش  خود استفاده کنید و همیشه به جای مالش انگشت زیر چشم با حالت ضربه ای کانسیلر را پخش کنید. 

مرحله 3: پایه و زیرساز میک آپ خود را کامل کنید(کانتورینگ )

بیشترین زمان در برنامه آرایش شما باید صرف بی عیب به نظر رسیدن پوست شما شود.  شما می توانید یک آرایش چشم دودی عالی داشته باشید ، اما اگر پوست شما لکه دار یا قرمز باشد ، میک آپ شما خوب به نظر نمی رسد.

برای کاملاً یکنواخت شدن پوست به روش سریع ، از کرم پودر یا فوندشن استیک  قلمی استفاده کنید.  با استفاده از آن خطوط ضخیمی را از پایین استخوان گونه ، کناره های بینی و بالای ابروهای خود بکشید و با انگشتان خود آنرا فید کنید.  قبل از مخلوط کردن ، از یک کانتور تیره تر نیز برای ترکیب میتوانید استفاده کنید با استفاده از انگشتان خود هر دو رنگ را روی صورت و پایین گردن خود ترکیب کنید - گرمای دستان شما باعث گرم شدن پایه و ترکیب دو رنگ روشن و تیره می شود.

مرحله 4: لکه های پوست خود را پنهان کنید


اگر روی پوست خود لک یا جای جوش دارید با زدن مقداری کانسلیر از شر آنها خلاص شوید و آن را با یک لایه اضافی کانسیلر پنهان کنید. از همان نوعی استفاده کنید که در مرحله یک استفاده کردید یا پوششی را امتحان کنید که حاوی سالیسیلیک اسید باشد ، که به پنهان کردن لکه ها  کمک می کند.

"اسفنج یا پد را به کانسیلر  آغشته کنید و مطمئن شوید که تمام  لکه ها را پنهان کرده اید. اگر واقعا قرمز است ، مطمئن شوید که با بقیه رنگ پوست صورت شما مطابقت دارد و وقتی کارتان تمام شد ، روی آن پنکیک یا پودر فیکساتور بزنید  تا مات شود ،زیرا هر نوع برق یا هایلایت در اندازه یک لکه به چشم میآید. پودر یا پنکیک شفاف ،  مورد پسند مطلق هنرمندان گریم در همه جا  است "اگر از آن  به درستی استفاده کنید . درواقع پودر باعث میشود چربی اضافه ی پوست گرفته شود و آرایش شما ثابت بماند.

مرحله ۵ : رژ گونه و برجسته سازی

رنگ دادن به گونه ها و برجسته کردن استخوان  گونه را با براش و پودر رژ گونه فراموش کنید و به جای آن از یک رژگونه ماتیکی استفاده کنید . همانطور که در عکس میبینید ، رژ گونه را به سیب گونه های خود بمالید.  سپس با انگشتان رنگ را به سمت شقیقه های خود فید کنید.  رنگ های روشن و پررنگ مانند رنگ‌ گرم قرمز استفاده شده در مدل ما می تواند طبیعی به نظر برسد ، اما شما با توجه به رنگ پوست خود شدت رژ گونه را کنترل کنید
مراقب باشید که مقدار رژ گونه طوری نباشد که توی چشم بزند.

مرحله ۶ : ایجاد بیس براق قبل از سایه اصلی چشم

با استفاده از انگشت یا براش سایه ، سایه کرم شفاف و براق را از خطوط مژه به سمت استخوان های ابرو بمالید. اگر پوست شما مانند مدل ما روشن است ، سایه سفید نقره ای را امتحان کنید. برای رنگ پوست متوسط ​​تا تیره ، از رنگ شامپاینی استفاده کنید. برای داشتن جلوه چشم روشن ، رنگ را به گوشه های داخلی چشم خود نیز بکشید. 

نکته تخصصی: اگر پوست پشت پلکهایتان چرب است  ابتدا یک مقدار پنکیک پشت پلک ها بزنید تا چربی پوست این قسمت گرفته شود و سایه بهتر پشت پلک بخوابد.
با اینکار به ماندگاری سایه چشم کمک  میکنید.


مرحله 7: سایه ی چشم

از سایه های کرم برنز و طلایی   برای عمق دادن بیشتر چشم ها استفاده کنید.
 سایه برنز را با یک براش سایه تخت برای کنترل بیشتر پشت پلک خود بمالید و با استفاده از انگشتان خود رو آن ضربه بزنید ، برای یک میک آپ ساده و اروپایی از رنگهای دودی و تیره استفاده نکنید.
اگر میخواهید از دو رنگ سایه استفاده کنید از سایه روشنتر در گوشه داخلی چشم استفاده کنید و سایه ی تیره تر را از قسمت مرکز پلک تا انتهای چشم بکشید و با انگشت فید ‌کنید.


سرانجام ، برای اینکه چشمها حتی بزرگتر به نظر برسند ، مقداری سایه کرم طلایی را روی قسمت مرکزی پلک  بکشید و با انگشت یا یک براش کوچک کمی در امتداد خطوط مژه پایین خود قرار دهید

نکته متخصص: استفاده از سایه براق یا طلایی در زیر چشم حالت چشم ها را درخشانتر میکند .

مرحله 8: ریمل زدن  به مژه ها و خط چشم سبک
  با یک مداد  قهوه ای تیره و یا مشکی از مرکز پلک بالا به سمت بیرون چشم یک خط باریک و سبک بکشید  و آن را با براش سایه خود به سمت بالا بکشید.

سپس با همان سایه چشم پودری استفاده شده در مرحله قبل آنرا کامل کنید. کار را با دو ریمل مژه و ابرو  در بالا و پایین تمام کنید - تمرکز خود را روی مژه های بالایی قرار دهید.

نکته تخصصی: ،قبل از استفاده از ریمل ، از فر مژه استفاده کنید. تا آنجا که ممکن است به ریشه مژه های خود نزدیک شوید و مژه ها را با فر مژه حالت دهید .


مرحله 9: شکل دادن به ابروها
شکل و حالت ابروها می توانند تمام چهره شما را تغییر دهند." جاهای خالی ابرو را به آرامی پر کنید و از یک براش کوچک مثل براش مژه و یا یک مسواک کهنه تمیز برای شانه کردن ابروها استفاده کنید اگر ژل ابرو ندارید یک مقدار خیلی کم تافت مو روی براش ابرو بزنید و ابروهای خود را به سمت بالا شانه بزنید و در عرض چند ثانیه یک لیفت ابروی خوب را انجام دهید. البته بعد از شسته شدن حالت سفت و خشک ابروها از بین میرود. 

نکته متخصص: از چند ضربه کوچک به جای خطوط ضخیم برای ایجاد یک ابرو کامل و طبیعی استفاده کنید ، و از شکل طبیعی ابرو چشم خود به عنوان راهنما استفاده کنید.

مرحله 10: رنگ دادن به لبها
مرحله ی جذاب رژ لب


قبل از استفاده از ماتیک یا رژ لب، لبهای خود را با یک چاپ استیک و یا نرم کننده از حالت خشکی در آورید. بگذارید چند دقیقه بماند  و بعد با یک  دستمال آن را پاک کنید. سپس رژ لب را به مرکز و وسط لبها بمالید، جایی که رنگ ابتدا تمایل دارد از بین برود. رژ لب را روی لب های خود مخلوط کنید و با نوک انگشت روی لبها ضربه بزنید تا ماندگاری داشته باشد. برای آرایش شب میتوانید از یک ماتیک براق کننده نیز استفاده کنید .

نام نویسنده : صبا شعبانی

میکاپ

آرایش

آرایشگاه

مو

آموزش اکستنشن مژه

آموزش مژه

صبا شعبانی

اکستنشن مژه

مژه

ارایش چشم

خط چشم

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا