مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
رشد و ضخامت مو
رشد و ضخامت مو
2020/11/05

بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟

بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟
راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد  متفاوت است و متغیرهایی از قبیل  - رژیم غذایی ، جنسیت ، آب و هوا و طیف وسیعی از عوامل ژنتیکی ،  احساس ، چربی طبیعی ، در ضخامت و رشد مو تأثیر دارند. و این فقط در مورد زیست شناسی ما نیست بلکه عوامل اجتماعی نیز نقش دارد. استرس می تواند تأثیر زیادی روی موهای شما بگذارد ، همچنین آب و هوا ، ترافیک و بسیاری از محصولات شیمیایی مو. موها می توانند نازک ، بی روح ، و وز شوند. بنابراین بسیاری از متغیرها انتخاب بهترین روغن برای رشد و ضخامت موها را مشکل ساز می کند. این مسئله پیچیده  است زیرا به معنای واقعی کلمه هر وب سایت بهداشت و زیبایی روغن های معجزه آسایی را ارائه می دهد که این نوید را می دهد که آنها بهترین روغن را برای رشد و ضخامت مو می دانند ، و  مد شده که افراد مشهور مختلف محصولات مختلف را تأیید می کنند. ما می خواهیم به شما کمک کنیم بهترین روغن رشد و ضخامت مو را که برای شما مناسب است پیدا کنید. برای این منظور ، ما نحوه کار روغن های مختلف بر روی انواع مختلف مو را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین دلایل ریزش و نازک شدن مو را نیز بیان خواهیم کرد.

ریزش مو

همه می دانند که سن بر ریزش مو تأثیر می گذارد ، اما ریزش مو در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد. هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار می دهد ، و در حالی که انواع متداول طاسی بر مردان تأثیر می گذارد ، ریزش مو می تواند برای زنان نیز ویرانگر باشد.. واقعاً مهم است که علائم ریزش مو زود هنگام مشخص شود. علائم رایج ریزش مو ، موهای زائد برس یا شانه ، موهای ملافه و بالش و موهای داخل حمام است. با نگاه به خط موی سر در جایی که پوست سر به پیشانی میرسد  ، بیشتر پوست سر در دو طرف سر قابل مشاهده است. برای خانمها مو از مرکز عقب می رود و به طور معمول بیشتر و بیشتر دیده میشود. حالت دادن بیش از حد و سشوار و اتو مو باعث ریزش مو می شود. این واقعاً معمول است ، زیرا موها مخصوصاً در اثر سفید شدن زیاد و از بین رفتن ، فرسوده می شوند. برخی از کارها می توانند به ریزش منتهی شوند ، مانند بافت های محکم و بافتن مو که به مدت طولانی روی موی شما باشد. بیماری اغلب دلیل ریزش مو است. برخی از شرایط اصلی ریزش مو در اینجا ذکر شده است. اگر به یکی از این موارد مشکوک هستید ، ناگفته نماند که درمان آن بسیار مهمتر از استفاده از  روغن برای ضخامت و رشد مو است. با این حال ، هنگامی که تحت درمان قرار گرفتید ، استفاده از روغن برای ضخامت و رشد مو باعث بهبودی مو می شود. l کم کاری تیروئید - غده تیروئید کم کار ، منجر به عدم تعادل هورمونی و ریزش مو در نتیجه آن می شود. عدم تعادل و  پرکاری تیروئید ، که به عنوان غده تیروئید بیش از حد فعال شناخته می شود. همچنین یک بیماری به نام بیماری هاشیموتو وجود دارد که بر تیروئید ، و هورمون های تولیدی آن تأثیر می گذارد. مشکلات مشابه فعالیت می تواند در غده هیپوفیز نیز اتفاق بیفتد ، با اثرات مشابه ریزش مو.

آلوپسی نوعی اختلال خود ایمنی است که باعث ریزش موی سکه ای می شود

ویتامین b12 و کمبود آهن نوعی سو تغذیه است ، این می تواند منجر به کم پشت شدن مو و ریزش مو شود.
در حالی که استرس واضطراب 
 می تواند بر ریزش مو تأثیر بگذارد ، یک بیماری معروف به اختلال استرس حاد وجود دارد که منجر به ریزش مو چند هفته پس از بیماری می شود.
 باعث بثورات ، ضایعات و ریزش مو می شود.
لوپوس- یک بیماری خود ایمنی است که بسیاری از سیستم های بدن را درگیر می کند ، ریزش مو یک علامت شایع است.
لنفوم هوچکین - این یک سرطان خون بسیار جدی است و ریزش مو یکی از علائم اصلی آن است.
عوارض پس از پیوند مغز استخوان ، معروف به بیماری میزبان پیوند ، می تواند منجر به ریزش مو شود.
سیستمیک اسکلروزیس یک بیماری خود ایمنی جدی است که منجر به حمله بدن به خود می شود.
بیماری سلیاک می تواند منجر به نازک شدن و ریزش مو شود ، این بیماری به دلیل آلرژی یا عدم تحمل گلوتن ایجاد می شود که در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد.
بیماری Addison’s روی قشر آدرنال تأثیر می گذارد. همانطور که در بسیاری از شرایط آسیب شناسی پیچیده است ، منجر به عدم تعادل بین کورتیزول و آلدوسترون می شود ، نتیجه خالص می تواند ریزش مو باشد.
مگس های شنی عفونی به نام لیشمانیوز وجود دارد و یکی از علائم آن ریزش مو است.
سندرم تخمدان پلی کیستیک می تواند منجر به ریزش مو شود.
ویتامین A بیش از حد نیز می تواند منجر به ریزش مو شود.
هر چیزی که عمیقا بر تعادل هورمونی تأثیر بگذارد ، می تواند منجر به ریزش مو ، جلوگیری از بارداری زنان و زایمان شود. همچنین بی خوابی.
در حالی که ریزش مو اغلب یک قسمت کاملا طبیعی از بلوغ است ، اما همیشه در مورد هر گونه نگرانی با پزشک عمومی مشورت کنید.
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو.

در اینجا بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو مورد نیاز خود را پیدا کنید.

روغن نارگیل برای ضخامت و رشد مو



بدون شک روغن نارگیل چربی مو برای موها  را فراهم میکند. ساختار مولکولی آن برای موها مناسب است ، دسته هایی از تری گلیسیریدهای زنجیره ای متوسط ​​، مانند اسید لوریک که قادر به نفوذ به مو و مرطوب کردن آن هستند. روغن نارگیل برای مو غنی از اسیدهای چرب است ، و برای مو بسیار تقویت کننده است  و اثرات مرطوب کننده همراه با یک اثر ضد باکتری ملایم که به آن اثرات ضد شوره نیز می دهد. همچنین یک منبع عالی از ویتامین E است. روغن نارگیل کاملا بهترین روغن برای ضخامت و رشد مو است.

اطلاعات تغذیه ای مقدار معمول در هر 100 گرم
انرژی 3761kJ / 899 کیلوکالری
کل چربی ها 99.8 گرم (93.7 گرم اشباع و 6.1 گرم اشباع شده) 
کربوهیدرات 0 گرم
فیبر 0 گرم
پروتئین 0.1 گرم
نمک 0 گرم
نحوه استفاده از روغن نارگیل
روغن نارگیل قدرتمند است ، بنابراین نمی خواهید آن را به مدت خیلی طولانی روی موهای خود بگذارید. قبل از اینکه با شامپوی معمولی شستشو دهید ، کافی است آن را به موها و پوست سر خود بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. یک بار در هفته یک درمان بسیار خوب خواهد بود ، زیرا بسیار قدرتمند است. استفاده زیاد یا طولانی مدت باعث چرب شدن یا چربی مو می شود.

روغن آرگان برای ضخامت و رشد مو



روغن آرگان در گرمای سوزناک مراکش رشد می کند. برداشت آن از میوه  درختان ارگان انجام می شود. در حال رشد در چنین آب و هوای گرم تعجب آور نیست که باعث تقویت واقعی خشکی مو شده و از آفتاب در برابر آسیب UV محافظت می کند. روغن آرگان بسیار قوی است و می توان از آن برای استفاده در موهای خشک و پوست حساس استفاده کرد. این ماده پر از آنتی اکسیدان و ویتامین E است که باعث ترمیم ، احیا و مرطوب سازی بدن می شود.
عناصر
اطلاعات تغذیه ای مقدار معمول در هر 100 گرم
انرژی 3765kJ / 900 کیلوکالری
کل چربی ها 100 گرم (16 گرم اشباع و 84 گرم اشباع)
کربوهیدرات 0 گرم
فیبر 0 گرم
پروتئین 0 گرم
نمک 0 گرم
نحوه استفاده از روغن آرگان
چند قطره روغن آرگان مسیری طولانی را طی می کند. چند قطره مستقیم به مو و پوست بمالید و اجازه دهید جادو اتفاق بیفتد. برای مو ،
 وقتی مو خشک است آن را بمالید. برای درمان طولانی تر ، می توانید یک شب آن را بگذارید و بعد از آن روغن کرچک برای رشد و ضخامت مو استفاده کنید.

روغن کرچک



روغن کرچک به دلیل استفاده در پزشکی قدیمی به عنوان هضم و در مقادیر بیشتر به عنوان ملین شناخته شده است. فریب نخورید ، آنتی اکسیدان های موجود در روغن کرچک برای موها و پوست بسیار مفید است ، و دارای خاصیت  گردش خون است و محتوای بالای اسید ریسینولئیک در روغن کرچک به صورت تری گلیسیرید است و آن را برای تقویت رشد مو ایده آل می کند. در واقع ، روغن کرچک برای کسانی که به دنبال افزایش رشد مو به طور خاص هستند ، توصیه می شود.
عناصر
اطلاعات تغذیه ای
 مقدار معمول در هر 100 گرم
انرژی 3765 کیلوژول / 900 کیلوکالری
کل چربی ها 100 گرم
کربوهیدرات 0 گرم
فیبر 0 گرم
پروتئین 0 گرم
نمک 0 گرم
اسید پالمیتیک حداکثر 2٪
اسید استئاریک حداکثر 2٪
اسید اولئیک حداکثر 5٪
اسید لینولئیک حداکثر 6٪
آلفا لینولئیک اسید حداکثر 1
اسید ریکینولئیک 55-95٪
نحوه استفاده از روغن کرچک برای رشد و ضخامت مو
روغن کرچک بسیار خوب است و به تنهایی فاقد ویسکوزیته است یک پوینت عالی آن این است که آن را با روغن دیگری مخلوط کنید ، مثلا روغن نارگیل عالی است ، به این ترتیب شما دو برابر می توانید از مزایای هر دو روغن به یکباره بهره مند می شوید. ما توصیه می کنیم روغن کرچک را به روغن نارگیل اضافه کنید ، سپس از آن به همان روشی که روغن نارگیل استفاده می کنید استفاده کنید. روش دیگر این است که روغن  دیگری مانند روغن بادام را امتحان کنید و بگذارید یک شب بماند و صبح با شامپوی معمولی خوب بشویید.

روغن آووکادو. بهترین روغن شما برای رشد و ضخامت مو است



روغن آووکادو فواید زیادی دارد ، این ماده با مواد خوبی مانند ویتامین C ، A ، B6 ، منیزیم ، و همچنین لسیتین و پتاسیم غوطه ور می شود. گردش خون در پوست سر را تقویت می کند و برای استفاده در موهای خشک و آسیب دیده برای کمک به ترمیم ایده آل است. اسیدهای چرب به آن اثرات ضد اکسید کننده می دهند. این می تواند توسط خود فرد یا به عنوان یک روغن حامل برای سایر درمان ها استفاده شود.
عناصر
اطلاعات تغذیه ای
 مقدار معمول در هر 100 گرم
انرژی 3472kJ / 830 کیلوکالری
کل چربی ها 90 گرم (11.5 گرم اشباع و 78 گرم اشباع)
کربوهیدرات 0 گرم
پروتئین 0 گرم
نمک 0 گرم
سازندگان اصلی
اسید پالمیتیک 12-25٪
اسید پالمیتولیک 3-10
اسید استئاریک <3٪
اسید اولئیک 45-75٪
اسید لینولئیک 5-20
اسید آلفا لینولنیک <3٪
Icosanoic <1٪
Icosenoic <0.05٪
دکوزانوئیک <0.05٪
تتراکوزانوئیک <0.05٪
نحوه استفاده از روغن آووکادو
برای ضخیم شدن مو یا تقویت رشد مو
 دو روش استفاده از روغن آووکادو وجود دارد. به راحتی یک قاشق چای خوری را مستقیماً به پوست سر بمالید ، یا اگر از روغن آووکادو به عنوان روغن حامل استفاده می کنید ، چند قطره به آن اضافه کنید و یک شب بگذارید روی مو بماند ، و با شامپوی معمولی صبح بشویید.

روغن مارولا برای رشد و ضخامت مو


در اینجا روغن دیگری وجود دارد که می تواند انتخاب شما باشد در حالی که بدنبال بهترین روغن برای رشد و ضخیم شدن مو می گردید. در کنیا ، روغن مارولا به عنوان "روغن معجزه آسا" شناخته می شود. این چیزهای خارق العاده ای است که به راحتی توسط پوست سر جذب می شود و مملو از آنتی اکسیدان است. در هر میلی لیتر آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به روغنهای دیگر با خواص مشابه مانند روغن آرگان دارد. برخلاف روغن آرگان ، می توان آن را به مقدار کم استفاده کرد.
اطلاعات تغذیه ای مقدار معمول در هر 100 گرم
انرژی 3766kJ / 900 کیلوکالری
کل چربی ها 100 گرم
کربوهیدرات 0 گرم
پروتئین 0 گرم
نمک 0 گرم
سازندگان اصلی
اسید پالمیتیک 10.9٪
اسید استئاریک 5.6
اسید اولئیک 74.8٪
اسید لینولئیک 7.8
اسید آراشیدیک 0.5
گادولیک 0.4
Icosenoic <0.05٪
دکوزانوئیک <0.05٪
تتراکوزانوئیک <0.05٪


نحوه استفاده از روغن مارولا برای رشد و ضخامت مو
استفاده از روغن مارولا آسان است ، که بخشی از زیبایی آن است. می توان آن را مستقیماً به پوست سر ماساژ داد ، و یک شب آن را گذاشت تا "معجزات" خود را نشان دهد ،البته قبل از شامپو زدن.

روغن جوجوبا


روغن جوجوبا یک مرطوب کننده فوق العاده است. این از نظر فنی اصلاً یک روغن نیست بلکه یک استر است، این بدان معنی است که پوست شما آن را دوست دارد و به راحتی آن را جذب می کند. روغن جوجوبا با داشتن بسیاری از ویتامین ها ، و ریزهای مهم روی ، سیلیسیم و مس ، یک مرطوب کننده ایده آل برای انواع موها است و یک نرم کننده عالی است.
سازندگان اصلی
اسید پالمیتیک 3٪
اسید پالمیتولیک 1٪
اسید استئاریک 13٪
اسید لینولئیک 7.8
اسید گوندوئیک 18٪
اسید بهمیک 8٪
اسید اوریک 8٪
اسید آلفا لینولئیک 1
نحوه استفاده از روغن جوجوبا برای رشد و ضخامت مو
بهترین راه برای دریافت مزایای روغن جوجوبا استفاده از آن به عنوان نرم کننده پس از شستشوی منظم مو است. می تواند چندین ساعت در مو باقی بماند ، یا بلافاصله شسته شود. مرتباً استفاده کنید.

روغن سیاه دانه


روغن سیاه دانه. این روغن را به عنوان یکی از بهترین روغن های مو برای ضخامت و رشد مو از دست ندهید
روغن سیاه دانه در واقع از دانه های زیره سیاه گرفته می شود. این یکی از ضد باکتری های طبیعت است و همچنین دارای خواص ضد اکسید کننده است. این ماده برای استفاده در شامپوی طبیعی یا استفاده موضعی برای درمان پوست سر و مشکلات پوستی ایده آل است.
عناصر

اطلاعات تغذیه ای مقدار معمول در هر 100 گرم
انرژی 3117 کیلوژول / 745 کیلوکالری
کل چربی ها 90 گرم (20 گرم اشباع ، 20 گرم تک اشباع ، 55 پلی غیر اشباع ، <0.5 گرم چربی ترانس و <2.5 گرم کلسترول)
کربوهیدرات 0 گرم
پروتئین 0 گرم
نمک 0 گرم
مواد سازنده
اسید پالمیتیک 6-16٪
اسید استئاریک 1.5-8٪
اسید اولئیک 15-28
اسید لینولئیک 25-65
نحوه استفاده از روغن دانه سیاه
ایده آل برای پوست سر خشک و ملتهب - از روغن سیاه دانه استفاده کنید که به صورت موضعی در ناحیه مورد نظر مالیده می شود و روزانه به عنوان درمان یا به عنوان پیشگیری استفاده کنید

روغن Brahmi و Neem


روغن Brahmi و Neem یک کوکتل از روغن های حامل با تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​است که برای تحریک رشد و ضخامت مو ایده آل است. سپس با عطرهای طبیعی ، و با داشتن یاسمین ، و روغن های Brahmi و Neem برای مشکلات ضد التهابی و ضد باکتری هدف قرار می گیرد. این ترکیب فوق العاده ای است که باعث می شود به عنوان یک ترکیب ، بهترین روغن باشد
عناصر
ویتامین E ، روغن دانه کنجد ارگانیک ، روغن ارگان ارگانیک مراکشی ، روغن نارگیل ارگانیک ، سرم برهمی ارگانیک  ، روغن آووکادو ارگانیک ، روغن بادام شیرین ارگانیک ، چریش ، یاس هندی 
نحوه استفاده از روغن Brahmi و Neem Oil
روغن Brahmi و Neem را می توان یک شبه یا در یک جلسه  استفاده کرد. در صورت استفاده سریع ، به راحتی چند قطره (8 تا 10 میلی لیتر) روی موی سر مالش دهید و قبل از شانه زدن مو به مدت چند ساعت با حوله گرم روی موهای خود بمالید. بعد از 30 دقیقه شامپو کنید. 

چگونه بهترین روغن را برای رشد و ضخامت مو انتخاب کنیم؟


 انتخاب تأمین کننده ، انتخاب روغنهایی که فشرده و ارگانیک باشند بسیار مهم است. روغنهای فشرده سرد از خلوص و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به روغنهای حاصل از استخراج حرارت صنعتی برخوردار هستند. اگرچه در صنعت زیبایی ، بی رحمی و پایداری اغلب نادیده گرفته می شود ، اما اگر بدنبال تامین کننده های پایدار و ارگانیک باشید ، به احتمال زیاد با کره زمین مهربان تر خواهید بود و محصولات بهتری پیدا خواهید کرد. 
روغن نارگیل برای موهای معمولی و انواع موها
روغن Brahmi و Neem - برای همه انواع مو - با خواص ضد شوره 
روغن آرگان - ایده آل برای موهای  وز ، و موهایی که به طور منظم در معرض آفتاب قرار می گیرند.
روغن کرچک- برای رشد مو
روغن آووکادو - برای موهای خشک یا آسیب دیده حساس - به عنوان مثال پس از استفاده بیش از حد از سشوار و اتو  
روغن مارولا- برای موهای خشک و موهایی که در معرض آفتاب زیاد قرار گرفته اند.
روغن جوجوبا - نرم کننده انواع موها
روغن سیاه دانه - برای پوست سر خشک و شوره سر
همیشه مطابق دستورالعمل های بالا یا توصیه یک متخصص استفاده کنید ، مطمئن شوید که روغن شما به درستی استفاده شده است. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از روغن مو را بررسی کنید
علاوه بر اینکه روغن مهم است ، شامپو و نرم کننده شما نیز مهم است. آنها را فراموش نکنید
 شامپوها و نرم کننده های طبیعی و غنی از روغن می توانند جایگزینی عالی برای برخی از محصولات سنگین شیمیایی در سوپرمارکت ها باشند ، زیرا مواد شیمیایی مصنوعی می توانند به سلامت مو آسیب برسانند. انتخاب شامپو و نرم کننده گیاهی با روغن های گیاهی به معنای این است که شما از برخی مواد شیمیایی سمی که اثبات کرده اند برای سلامتی مضر هستند ، دور بمانید. شما با آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در این شامپوها و نرم کننده های گیاهی موهای خود را به شدت تغذیه خواهید کرد. سایر نکات مهم در مورد درمان مو را باید در نظر گرفت
نه تنها بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو ، بلکه پوست شما نیز ترمیم خواهد شد.
به یاد داشته باشید که آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها برای پوست شما نیز مفید هستند ، بنابراین روغن هایی که برای مو مفید هستند اغلب برای پوست نیز مفید هستند. روغن جوجوبا ، نارگیل ، آووکادو ، آرگان و مارولا همگی می توانند روی پوست قرار بگیرند تا در صورت استفاده منظم از آن ، درخشش جوانی به پوست شما بدهند. هنگام خرید روغنی برای موهای خود ، خوب است بدانید که این روغن چندین کاربرد دارد. در اینجا برخی از خواص این روغن ها برای پوست شما ذکر شده است:
1) روغن نارگیل
روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی ضد پیری و پر از اسیدهای چرب ضروری است که ضد التهاب ، ضد باکتری و ضد قارچ است.
2) روغن آرگان
روغن آرگان گردش خون و فعالیت سلول را افزایش می دهد. این راز زیبایی زنان بربری است که آن را از هسته درخت آرگان میگیرند.  نوسازی پوست را زیاد میکند و در نتیجه می توانید پس از تغذیه با ویتامین A و ویتامین E از زیبایی و صافی پوست اطمینان حاصل کنید. همچنین از چین و چروک و خطوط ظریف محافظت می کند ، و از پوست دفاع طبیعی می کند.
3) روغن کرچک
از روغن کرچک می توان به عنوان مرطوب کننده استفاده کرد. اسیدهای چرب ضروری برای بازیابی آب بدن در پوست بسیار مناسب است زیرا به راحتی نفوذ می کند. بعضی از افراد حتی از آن برای مژه های  خود نیز استفاده میکنند زیرا برای تغذیه و آبرسانی مفید است  روغن کرچک رشد مو را زیاد می کند.
4) روغن آووکادو
برای ایجاد پوستی صاف و کشسان خوب است  ، زیرا کاملاً مرطوب کننده است و به ویژه برای خشکی پوست یا بهبود پوست شکسته بسیار مناسب است. پوست های حساس همچنین از روغن آووکادو بسیار  بهره مند خواهند شد ، زیرا باعث تسکین خارش پوست نیز می شود. آووکادو از اشعه ماورا بنفش محافظت می کند ، اگرچه نباید از آن به تنهایی به جای کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
5) روغن مارولا
از روغن مارولا در آفریقای جنوبی و ماداگاسکار به عنوان "روغن معجزه آسا" یاد می شود. زنان آفریقایی از این ماده به عنوان مرطوب کننده استفاده کرده اند زیرا قدرت آن برای بازسازی سلول های پوست با غلظت بالای آنتی اکسیدان مانند ویتامین C و E و اسیدهای چرب است. استفاده از آن برای محافظت از پوست در برابر پیری ، برای خطوط ریز و پنجه کلاغی استفاده می شود. روغن مارولا به راحتی جذب می شود و به عنوان یک روغن شبانه برای ناحیه صورت و گردن بسیار مناسب است. روغن مارولا با ایجاد رادیکال های آزاد با علائم پیری مبارزه می کند.
6) روغن جوجوبا
روغن جوجوبای طلایی به عنوان روغن اصلی شناخته می شود زیرا برای انواع پوست مناسب است. این  روغن ضد حساسیت است به این معنی که به راحتی جذب شده و یک مرطوب کننده عالی برای پوست ایجاد می کند. می تواند به عنوان پاک کننده آرایش ملایم و حتی برای اصلاح بدون ایجاد قرمزی یا سوختگی بعد از استفاده از تیغ استفاده شود. اگر هر روز بر روی پوست استفاده شود ، در انعطاف پذیری پوست اثر ضد پیری دارد. این ماده دارای محتوای غنی از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که برای احیای پوست و مو بسیار مناسب است. واقعاً همه کاره ی خوبی است!
7) روغن دانه سیاه
روغن سیاه دانه ضد التهاب است که برای شرایط پوستی مانند آکنه و اگزما ایده آل است. همچنین این یک گزینه ایده آل برای مسدود شدن منافذ پوست و پوست چرب است ، اما در عین حال بسیار مرطوب کننده است. اگر به صورت داخلی مصرف شود ، می تواند آلرژی ها ، مشکلات هضم را کنترل کرده و به سیستم ایمنی بدن تقویت کند. با استفاده از ویتامین A و اسیدهای آمینه تغذیه کننده پوست ، می توان لکه های تیره را از بین برد. منیزیم ، روی ، پتاسیم و کلسیم همگی مواد معدنی هستند که به اثرات مغذی پوست می افزایند.
8) روغن Brahmi و Neem
سطح بالای آنتی اکسیدان ، اسیدهای چرب و ویتامین E آن به لایه های خارجی پوست نفوذ می کند و می تواند برای بهبود پوست خشک و آسیب دیده مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا راهنمایی برای کمک به شما در استفاده از بهترین روغن برای پوست و موهای شما وجود دارد.

نام نویسنده : صبا شعبانی

موی سر

شامپو موی سر

ضخامت مو

بهداشت مو

مراقبت از مو

مو

ریزش مو

hair loss

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا