مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
معرفی انواع رژ لب
معرفی انواع رژ لب
2021/05/01

انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش

آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، زنان و مردان به آرایش و تزئین لب خود می پرداختند. با گذشت سالها ، تولید رژ لب تکامل یافته و اکنون ما گزینه انتخاب صدها و هزاران سایه ، فرمول و بافت رژ لب را داریم. همه رژ لب ها به طور کلی در این 8 دسته جا میگیرند. 

1.رژ لب شفاف یا ساتن

رژ لب های شفاف یا ساتن ظاهری نرم و مرطوب به لب های شما می دهند و برای روزهای عادی و میکاپ های روزانه بسیار مناسب هستند. رژ لب های شفاف و ساتن فوق العاده نرم و مرطوب کننده ، رنگی سبک را به لب های شما اضافه می کنند این رژ لب ها با مواد مرطوب کننده غنی شده اند تا لب های شما را در طول روز لطیف و مرطوب نگه دارند. نکته منفی این نوع  رژ لب ها این است که ماندگاری زیادی روی لبها ندارند و شما مجبور خواهید بود مرتب آنرا روی لبها بزنید.

2.رژ لب کرمی

جایی بین ساتن و مات آرایش رژ لب خامه ای نهفته است. رژ لب های خامه ای آبرسانی به یک رژ لب ساتن و ظاهر رژ لب مات دارند. این رژلب ها به راحتی روی لب های شما سر می خورند و پوشش بیشتری نسبت به رژ لب های شفاف یا ساتن دارند. مناسب برای زمانی که رنگ و تغذیه می خواهید ، رژ لب مات کرمی Maybelline Color Sensational را امتحان کنید. این آرایش رژ لب یک رنگ لب زنده را تحویل می دهد در حالی که فرمول تزریق کره روغن قلم لب شما را در طول روز مرطوب نگه می دارد.

3.رژ لب مات

اگر به دنبال رژ لب هستید که دارای رنگدانه های شدید و قدرت ماندگاری باشد ، باید یک رژ لب مات برای خود تهیه کنید. این رژ لب ها بسیار اشباع شده اند و لب های شما را با روکش صاف و مات ترک می کنند. این نوع رژلب ها معمولاً روغن بسیار کمی دارند بنابراین اگر به روش صحیح آنها را آماده نکنید می تواند لب های شما را خشک کند. (رژ لب مات Dos and Don’ts of Matte را بخوانید تا در پایان یک روز طولانی لب خشک نداشته باشید!) یا می توانید رژ لب مایع یا مداد رنگ لب Maybelline Superstay Matte Ink را امتحان کنید. این رژ لب ها بازدهی شدیدی در رنگ دارند و بسیار ماندگار هستند اما بسیار سبک نیز هستند و لب های شما را خشک نمی کنند.

4. رژ لبهای Lip stain

این رز لبها برای زمانی مناسب است که نمی خواهید رنگ لبهای طبیعی خودتان خیلی تغییر کند . این رنگ لب ها معمولاً دارای طیف وسیعی از رنگهای مختلف هستند  و می تواند در انواع رنگدانه ها ، از تقریباً طبیعی  گرفته تا پر رنگ، وجود داشته باشد. این رنگ های لب ماندگاری زیادی دارند و در طول روز نیازی به شارژ مجدد لبها نیست، اما به یاد داشته باشید که این نوع آرایش رژ لب گاهی باعث خشکی لب شما می شود. 

5.رژ لب براق

اگر از طرفداران آرایش و میکام لبهای براق هستید و می خواهید لبهای شما جلای مرطوب یا شیشه ای داشته باشد ، این آرایش رژ لب شماست. براق کننده های لب دارای طیف رنگهای روشن تا متوسط ​​هستند و همچنین قدرت ماندگاری کمی دارند. اما قسمت خوب این است که آنها لب های شما را در طول روز به خوبی هیدراته نگه می دارند. شما حتی می توانید براق کننده های لب را روی انواع دیگر رژ لب بزنید .

6.رژ لب مات

رژ لب های مات همه در دهه 90 بسیار مد بودند ، داخل و خارج فرش قرمز و باند فرودگاه. رژ لب های مات و یا متالیک نور را منعکس می کنند و باعث براق شدن و درخشش لب های شما می شوند که به نوبه خود باعث می شود لبها پرتر و گوشتی تر به نظر برسند. برخی از این رژلب ها همچنین دارای تکه های براق زیادی هستند که براقیت بیشتری به لب های شما می بخشد  اگر شما علاقه مند  این آرایش رژ لب هستید ، به یاد داشته باشید که قبل از خشک شدن این رژ لب  لب های خود را مرطوب کنید. 

7. رژ لبهای tinted Lip Balms

مومیایی کردن لب ها یک محصول ضروری برای آرایش رژ لب است ، خصوصاً اگر مستعد داشتن لبهای خشک و چاک خورده باشید. اگر می بینید که اغلب به دنبال بالم لب خود هستید ، چرا رژ لبی را که به لب های شما نیز رنگ زیبایی می بخشد  ، تهیه نکنید. 
 Maybelline Baby Loves Color Balms با رنگدانه های رنگی تزریق می شوند تا همراه با مرطوب سازی ، رنگ و لعاب رنگی به لب های شما اضافه شود. این بالم های لب مانند رنگ لب یا لکه هایی همراه با آبرسانی هستند

8.رژ لب خط لب

اغلب اتفاق می افتد  که رژ لب شما به خارج از خط لبه ها رفته و یا شاید خودتان بخواهید لبهایتان برجسته تر نشان داده شود میتوانید با استفاده از خط لب یا مداد لب دور خطوط لبهایتان را بکشید  خط لب باعث میشود آرایش رژ لب شما ماندگار تر باشد  و به شما کمک می کند تا لبهایتان را حجیم تر کنید  بنابراین دفعه بعدی که به دنبال نوع رژ لب مورد علاقه خود می گردید ، یادتان باشد که ابتدا  لب های خود را با خط لب آرایش کنید. دفعه بعدی که می خواهید مقداری حجم به لب های خود بیفزایید یا تفاوت های کمی در شکل لبها ایجاد کنید ، از خط لب رنگی  Maybelline برای برجسته سازی ، طرح و رنگ لب های خود استفاده کنید. این خط لب کرمی یک نقطه شروع عالی برای آرایش رژ لب شما است و به شما کمک می کند تا رژ لب شما برای مدت طولانی تری رو لبها بماند.

نام نویسنده : حامد شعبانی

بهترین رژ لب

رژ لب دخترانه

رژ لب خارجی

برند رژلب

میک آپ

رژ لب خط لب

رژ لبهای tinted Lip Balms

رژ لب مات

رژ لب براق

رژ لبهای Lip stain

مات

رژ لب کرمی

رژ لب شفاف یا ساتن

آرایش رژ لب

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا