مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
میک آپ و آرایش
میک آپ و آرایش
2020/11/06

۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود

۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود.

من عاشق هنر میک آپ و آرایش صورت هستم.
به نظر من این یک هنر زیباست چرا که نه تنها در باره رنگ و بعد دادن به چهره است بلکه در آن خلاقیت باعث می شود شخصیت فرد درون چهره اش نمایان شود. 

هنر میک آپ


اگر زیبایی و جوانی را چشمه آبی زلال در نظر بگیریم در جستجوی چشمه جوانی ، بسیاری از زنان در واقع از آبهای آلوده می نوشند. آنها به جای اینکه سن و سالشان  را عقب ببرند ، ناخواسته آن را به سمت جلو سوق می دهند.  - به جای اینکه سالهای عمر را از شکل ظاهری و پوست و صورت خودشان کم کنند ، آنها در واقع سالها را اضافه می کنند. در نظر داشته باشید که از این ده اشتباه زیبایی که به نظر می رسد به جای کاهش سرعت پیری ، به آن سرعت می بخشد ، اجتناب کنید

1_ اشتباه شماره یک استفاده بیش از حد از کرم پودر


ما  ممکن است برای اینکه جای جوش یا لک روی پوست صورتمان خوب بپوشانیم از کرم پودر به مقدار زیاد استفاده کنیم  ، اما در حقیقت با ظاهری ضخیم و ماسک مانند که باعث می شود پیرتر از سن واقعی به نظر برسیم روبرو میشویم. این کار باعث میشود صورت و پوستتان خیلی غیر طبیعی بنظر برسد ، و مقدار زیاد کرم پودر می تواند منافذ پوستی شما را مسدود کند و  به صورت خطوط ریز زیر چشمعا یا دور لبها جمع شده و پوست را پیرتر و پر خط و خطوط تر نشان دهد . 
بدنبال یک پایه و کرم پودر زیر ساز سبک و بدون روغن باشید.  ممکن است مجبور شوید تعداد زیادی کرم پودر را امتحان کنید  تا زمانی که تراز مناسب رنگ و بافت پوستتان را پیدا کنید.، از یک متخصص در زمینه آرایش کمک بخواهید

2. لاغر شدن یا رژیم های غذایی یو-یو


شاید شما نمی توانید خیلی ثروتمند باشید ، اما می توانید خیلی لاغر باشید. هنگامی که کمبود وزن دارید ، چربی صورت خود را از دست می دهید ، که باعث افتادگی پوست و ظاهر مسخ و پیر می شود.

رژیم گرفتن  و کم کردن زیادی وزن
لاغر شدن زیاد نیز باعث میشود پوست صورتتان کم آب شده و چربی از دست بدهد در نتیجه چروک های پوست نمایانتر میشود و باعث میشود سنتان بیشتر نشان داده شود.
 افزایش و کاهش وزن مداوم باعث کشش و شل شدن پوست می شود ، بنابراین سعی کنید یک وزن ثابت و سالم داشته باشید. در حالی که برای دستیابی به این وزن تلاش می کنید ، می توانید از کرم جمع کننده و سفت کننده پوست نیز استفاده کنید.

3. بیش از حد ابروهای خود را نازک نکنید


یکی دیگر از گاف های زیبایی که می تواند ظاهری اسکلتی  به صورت شما بدهد ، اصلاح و نازک کردن بیش از حد ابروها است.. ابروهای نازک تر ، حتی اگر جوان باشید ، شما را مسن تر نشان میدهد.  وقتی در برداشتن موهای ابرو زیاده روی کنید ، باعث ایجاد زخم در فولیکول ها شده و از رشد مجدد مو جلوگیری می کنید. سرم هایی برای کمک به رشد مجدد ابرو وجود دارد .

همچنین می توانید با اصلاح فرم حرفه ای ابرو ، از افزودن سالهای اضافی به ظاهر خود جلوگیری کنید. یک گزینه دیگر این است که شکلی را که دارید حفظ کنید ، با احتیاط بیش از حد فقط در برداشتن موهایی که در زیر استخوان ابرو قرار دارند ، اقدام کنید نه بیشتر.

حجم ابروها را با پودر ابرو و یت ریمل ابرو با سایه ای متناسب با رنگ طبیعی ابرو خود افزایش دهید. پودر را کمی بالاتر از قوس طبیعی ابرویتان ، بزنید. 

4. استفاده از خط چشم در پلک پایین خود


روی پلک پایینی خود خط چشم یا مداد نکشید اگر میخواهید سنتان زیاد بنظر نرسد . چرا؟ چون در صورتی که ریمل و یا مداد و یا خط چشمتان بریزد سیاهی آن روی پوست زیر چشم باعث میشود خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم نمایانتر شود ، آنها همچنین می توانند توجه  بیننده را به خطوط پنجه کلاغی گوشه بیرونی چشمها بیشتر جلب کند. همه اینها می تواند مساوی با خسته و پیرتر به نظر رسیدن شما بشود.

سعی کنید فقط از  ریمل استفاده کنید (ترجیحاً ضد آب باشد تا در جای خود بماند) روی پلک و مژه های باعث میشود تا صورتتان سرحال و هوشیار به نظر برسید. اگر میخواهید میک اپ تیره و اسموکی بکنید   ،  ریمل و مداد چشم را به مقدار خیلی کم روی مژه ها و زیر چشم بزنید.

5. رژ لب های  تیره و مات


اگر از رژ لب های تیره و مات استفاده میکنید بدانید که هر چند زیبا و فریبنده بنظر میرسید اما باز هم این یکی از عواملی است که باعث میشود سن شما بیشتر از سن واقعیتان نشان داده شود . آنها فاقد بافتی نرم هستند که باعث می شود بسیار سخت و شدید به نظر برسند. رنگ های مات همچنین می توانند در خطوط ریز خارج از لب های شما پخش شوند ، که باز باعث بیشتر دیده شدن خطوط ریز دور لب میشوند.

درعوض ، با استفاده از خط لب و یک رژ ملایم ، و استفاده از یک برق لب  سبک جلوه ای ملایم تر ، به لبهای خود بدهید . سعی کنید حتما از خط لب برای حجیم تر نشان دادن لبها کمک بگیرید چون لبهای باریک نیز یکی از چیزهایی است که سن را بیشتر نشان میدهد.

همچنین ، آن  رژ قرمز را دوباره در کیف آرایش خود قرار دهید ، و آن را در همانجا بگذارید و سعی کنید کمتر از آن استفاده کنید قرمز یک رنگ پر سر و صدا و پر زرق و برق است که توجهات را به سمت   دهان شما جلب می کند و می تواند دندان های شما را زردتر نشان دهد.

مهم نیست که از چه سایه یا بافتی استفاده می کنید ، خط طبیعی لب خود را با خط لب مشخص کنید تا رژ لب در جای درست خود قرار بگیرد و زیباتر و مرتب تر باشد.

6. به طور پراکنده رژگونه میزنید


قرار است رژگونه را  گونه های خود بزنید ، درست است؟ خوب ، دقیقاً نه جهت گونه ها به سمت پایین  است  و وقتی شما دقیقا این قسمت را رنگ میدهید و رژ گونه میزنید باعث میشود   توجه را به این نقص جلب می کند. در عوض ، استخوان گونه خود را با دنبال کردن خط آنها و کشیدن رژگونه به سمت بالا برجسته کنید.

مطمئن باشید که پودر رژ گونه را مانند دو نوار رنگی خط دار نمی مالید. در عوض ، برای درخشش صاف و ابریشمی از برس گرد و مخروطی استفاده کنید. رنگ نیز مهم است. اگر به سایه ای خیلی روشن یا خیلی تیره بروید ، ممکن است در نهایت به نظر برسید که در سیرک کار میکنید. در عوض رنگ روشن و ملایم را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست شما سازگار باشد (رز گلد برای بسیاری مناسب است) 

۷_ به ناحیه ی  زیر چشم خود خیلی زیاد توجه نمکنید و به آن نمیرسید
هر حرکت یا عادت تکراری صورت در نهایت قرار است شواهد خود را بر روی پوست شما بگذارد. ناحیه ظریف چشم (پوست زیر چشم هفت برابر بقیه قسمتهای صورت نازک است) به خصوص در برابر مالش و کشیدن مکرر حساس است. این می تواند باعث تیره شدن رنگدانه اطراف چشم شما شود و سالهای زیادی را به ظاهر شما بیفزاید.

همچنین هنگام قرار دادن لنز یا خارج کردن آنها و هنگام آرایش چشم ، با رسیدگی به  پوست اطراف چشم از پیری زودرس و مشکلات رنگدانه ای خودداری کنید

8- به دندانها و دهان خود توجه زیادی نمی کنید


یکی از مزایای نوشیدن نوشابه ، قهوه یا چای از طریق نی این است که می تواند دندان های شما را از لک شدن محافظت کند. اما اشکالش این است که شما را زودرس پیر می کند.

هر زمان لب های خود را برای نوشیدن از نی یا سیگار کشیدن جمع می کنید ، خطوط اطراف دهان خود را عمیق تر می کنید. بنابراین نی و سیگار را کنار بگذارید.

9. از دست و ناخن های خود مراقبت نمی کنید


دستان شما یکی از پرتحرک ترین  قسمت بدن است و ما بیشترین استفاده را از آنها میکنیم  دستهای خشک و خشن ، بدون توجه به سن شما ، بسیار سن شما را زیادتر نشان میدهد چند بار در روز از  لوسیون مرطوب کننده ، ترجیحاً کرم ضد آفتاب استفاده کنید و آنرا روی دستهایتان بمالید تا آنها را مرطوب نگه دارد . یک مطالعه در استرالیا در سال 2013 نشان داد که دستان زنانی که حدودا ۴ سال از کرم ضد آفتاب روی آنها استفادا شده به هیچ وجه پیر نمیشوند. 

مانیکورهای خارج از سبک نیز می توانند ساعت پیری دست را به سرعت جلو ببرند. ناخن های بلند باعث می شوند دستان شما پیر و شبیه جادوگر نشان داده شوند. اگر ناخن ها بلند و پرانتز باشد ، دستان شما حتی بیشتر پیر می شوند. در عوض ، ناخن های خود را کمی از نوک انگشتان خود بلندتر نگه دارید نه بیشتر
رنگ های روشن لاک ناخن ، مانند نارنجی ، صورتی جیغ و قرمز ، می توانند تمرکز را از دستان پیر تغییر دهند. اطمینان حاصل کنید که قرمز گرم به جای رنگ آبی که می تواند رگها و لکه های آبی را برجسته تر و نمایان تر کند ،  بزنید. بنفش و هر سایه لاک آبی نیز همین عیب را دارد از رنگ های برهنه که بسیار ظریف هستند نیز خودداری کنید مگر اینکه پوست دستانتان بسیار لطیف و نرم باشد.

10. شما مدل موی مناسبی ندارید


بعضی از خانمها فکر می کنند که موهای بلند فقط زیباست و نشانه ی زن بودن .  هر چقدر هم که لباسهای راپانزل خود را دوست داشته باشید ، ممکن است با بالا رفتن سن  خنده آور به نظر برسند 
پس داشتن موی بلند همیشه هم مناسب نیست

با این حال ، لازم نیست که به یک مدل موی حبابی و خیلی کوتاه را امتحان کنید  می توانید موها را تا سر   شانه  کوتاه کنید 

خلاصه اینکه  طبیعت و وراثت به اندازه کافی دشمنان سن و جوانی هستند ، سعی کنید حداقل اشتباهات زیبایی را به این ترکیب اضافه نکنید. ساعت را به عکس برگردانید ، و اجازه دهید درخشش جوانی خود را با این اصلاحات آسان  بیشتر ببینید.

نام نویسنده : حامد شعبانی

ترفند زیبایی

زیباترین زن

کاشت ابرو

آموزش ارایشگری

عروس

زیبایی

چشم

ابرو

مو

پوست

میک آپ

آرایش

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا