مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
آرایش و میکاپ عروس
آرایش و میکاپ عروس
2020/10/27

آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن

چند نکته مهم در مورد آرایش و میکاپ عروس که باید بدانیم

6 روش موثر برای تست آرایش عروسی

اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیقاً نحوه تست آرایش عروسی و نحوه جستجو برای آنچه که می خواهید انجام دهید   آورده شده است
شما از مکان بازدید می کنید ، غذا و کیک را می چشید و حتی لیست آهنگهایی که DJ قرار است برایتان در روز جشن پلی کند را گوش می دهید و مرور می کنید. شما قبل از روز عروسی خود معمولا یک فرمالیته خواهید داشت 
 بیشتر عروس ها با ایده تست میکاپ و آرایش آشنا هستند. چه شما خودتان آرایش عروسی خود را انجام  دهید و چه یک آرایشگر را برای انجام این کار استخدام  کنید ، مهم است که یک تست آرایش و میکاپ انجام دهید. تست آرایش عروسی باید فراتر از آنچه شما می خواهید یا سبک مورد نظر شما باشد.  در اینجا نحوه آزمایش همه این موارد آورده شده است.

آرایش و میکاپ عروس

آیا واقعاً به تست میکاپ و آرایش عروسی نیاز دارم؟

همانطور که گفته شد ، اکثر عروسها موافق خواهند بود: اولین باری که آرایش عروسیتان را تست می کنید نباید صبح عروسی شما باشد. تست آرایش عروسی شما دارای مزایای زیادی است:

 این احتمال وجود دارد که اولین باری که میکاپ انجام می دهید به هر بخشی از آرایش عروس خود علاقه نداشته باشید شاید مثلاً لب پررنگ تر یا رنگ سایه سبک تر را دوست داشته باشید تست میکاپ و  آرایش عروسی شانس شما برای انجام تغییرات و ایجاد یک ظاهر فوق العاده است.
می توانید با آرایشگر خود آشنا شوید. عکسبرداری نامزدی به شما این فرصت را می دهد تا با عکاس خود آشنا شوید و تست  آرایش نیز همان کار را برای آرایشگر شما انجام می دهد. شما قطعاً می خواهید فردی با شخصیت مثبت پیدا کنید که بازخورد خوبی داشته باشد.
شما می توانید قدرت ماندگاری آرایش خود را بسنجید. اینکه آرایش عروسی شما چگونه به نظر می رسد تنها بخشی از این معادله است. مثلا ماندگاری میک آپ شما در طول مراسم نیز مهم است.

من در زمان تست میکاپ به دنبال چه چیزی هستم؟

وقتی آرایش عروسی خود را به پایان رساندید ، به همان مدت زمانی که تخمین می زنید آن را در روز عروسی خود در نظر بگیرید - یا حتی کمی بیشتر . سپس ، سپس سوالات زیر را از خود بپرسید:

آیا فونداسیون با رنگ پوست شما مطابقت دارد؟ آیا کرم پودر در طول روز روی پوست اکسید شده و تغییر رنگ می دهد؟
آیا فونداسیون دارای یک شکل صاف و بدون نقص است - یا آیا از هم جدا شده و یا پوستتان را  چین و چروک میدهد.
آیا این پودر به پوست جذب می شود - یا روی پوست میماند؟
آیا فونداسیون یا پودر در طول روز از بین نمی رود؟
آیا فونداسیون یا پودر هنگام دست زدن بصورت  پاک می شود؟ و یا روی (مثلاً  دست یا لباس رد میگذارد؟)
آیا ریمل مژه و ابرو در معرض آب (یا اشک) می ریزد؟
آیا خط چشم هنگام لمس لکه می زند - یا حتی وقتی دست به آن نمیخورد ؟
آیا رژگونه رنگدانه را در طول روز حفظ می کند یا کمرنگ می شود؟
در صورت استفاده از مژه مصنوعی ، آیا آنها در طول روز جشن در جای خود باقی می مانند؟
احساس آرایش در طول روز روی پوست چگونه است؟ آیا بعد از چند ساعت  احساس خشکی ، خارش ، ناراحتی و / یا ورم دارد
به احساس پوست خود با آرایش توجه کنید و سپس یک بار آن را تست کنید تا ببینید واقعاً در پایان روز چگونه به نظر می رسد.

چگونه آرایش عروسی خود را تست کنیم؟

در طول یک عروسی چیزهای زیادی در جریان است. غذا خوردن ، گریه ، نوشیدن ، رقص ، بغل کردن و موارد دیگر وجود دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که آرایش عروسی شما در برابر همه آن ها یکدست و تازه می ماند. اقدامات زیر را هنگام   آرایش عروسی خود امتحان کنید تا قدرت ماندگاری آن را بسنجید.

عکس گرفتن.  چهره شما در حالت عادی با چهرتان در عکسها و فیلم عروسی متفاوت خواهد بود  از کسی بخواهید که از شما در نورهای مختلف (داخلی ، طبیعی و سرباز) عکس و فیلم بگیرد تا ببیند آرایش شما در تصاویر دیجیتال چگونه  می شود.
بوسیدن. اولین بوسه یکی از مهیج ترین لحظات یک مراسم عروسی است - و آخرین چیزی که می خواهید این است که کنار بروید و ببینید رژ لب شما تمام صورت همسرتان را آغشته کرده است. بوسیدن شریک زندگی خود را تمرین کنید تا مطمئن شوید آرایش شما  ثابت می ماند.


در آغوش گرفتن بغل کردن اجازه ندهید مهمانان با  بوسیدن صورتتان آنرا رژ لبی کنند 
رقصیدن .اگر قرار است شب عروسی برقصید ، احتمالاً عرق خواهید کرد - و نمی خواهید صورت خود را خیس و عرقی کنید. بعد از انجام تست آرایش عروسی ، با آهنگ مورد علاقتان برقصد ، عرق کنید و ببینید آرایشتان چقدر تغییر می کند.
خوردن و آشامیدن.

بعد از تست میکاپ غذا و نوشیدنی بخورید و تست کنید که تا چه حد رژ لبتان پاک میشود و یا میماسد.

 

گریه.
خنده دار است اگر بگویم بعد از انجام تست چند قطره ای اشک بریزید تا ببینید ریمل چشمتان میریزد یا نه. 
 ، این احتمال وجود دارد که در روز عروسی خود یک یا دو قطره اشک بریزید. روز تست عروسی خود را با فیلم غمگین مورد علاقه خود به پایان برسانید و فقط ... همه چیز را رها کنید.
آرایش عروسی خود را قبل از روز جشن عروسی امتحان کنید و به لطف آگاهی از اینکه از پیاده روی در راهرو تا آخرین رقص خود به همان اندازه بی نقص به نظر خواهید رسید ، لذت ببرید.

نام نویسنده : زهره شعبانی

عروس 2020

بهترین عروس

عروس زیبا

عکاسی شب عروسی

لباس عروس

میکاپ عروس

آرایش عروس

کرونا

عروسی

عروس

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا