مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
برند عطر و ادکلن معروف
برند عطر و ادکلن معروف
2021/04/30

معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!

۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا

اگر میخواهید در مورد  محبوب ترین عطرها  از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا را بشناسید در این مقاله انها را به شما معرفی میکنیم. شما رسماً وارد بهشت ​​شده اید! ما به عنوان ویراستاران زیبایی ،  انواع عطر را میشناسیم و از آنها استفاده میکنیم و نمادین ترین و  پرفروش ترین عطرها از محبوب ترین نام ها و طراحان را در اینجا داریم.

 ما لیستی قابل توجه از گلهای خوش بو ، مرکبات ، مشک و خوراکی های معطر (عطرهایی با نت های شیرین مانند وانیل ، عسل و شکلات) را تهیه کرده ایم که مطمئناً بهترین رایحه ها را ایجاد می کند.  و برای سهولت کار شما  که اهل خرید هستید ، ما انتخاب های خود را با شما به اشتراک میگذاریم.
محبوب ترین عطر  در تمام زمان ها که می توانید در Sephora ، Nordstrom ، Saks Fifth Avenue و Violet Grey پیدا کنید.

1-عطر Chanel N5

عطر چنل بدون شک نمادین ترین عطر در همه زمان ها است. از زمان تولید آن در سال 1921 ، در کیف و کمد بسیاری از خانم های خوش سلیقه بوده است . رایحه ی این عطر شگفت انگیز  ترکیبی از  گل رز و یاسمن با نت وانیل است.

2- عطر Mugler Angel

 بطور کلی دو دسته سلیقه در انتخاب رایحه وجود دارد کسانی که نماد گرم و گلدار عطر یا  موگلر را ترجیح می دهند  و یا کسانی که طرفدار   آنجل هستند.این عطر خاص  معجونی از رایحه آب نبات نرم و پنبه ای است که نهایت لذت را به شما می دهد و در میان دوستداران عطر شناخته شده است. و شما (یا شاید مادر یا خواهرتان) احتمالاً در تمام دهه 90 یک شیشه از این عطر ها را داشته اید .
این عطر رویایی  (توسط مسیو موگلر در سال 1992 تولید  شده است.)

طبق وب سایت این برند ، آنجل اولین عطر خوش بو در تاریخ عطرسازی بوده ، با ترکیبی نمادین از پاتچولی ، پرالین ، توت قرمز و وانیل که سه وجه زیر را شامل می شود: "آسمانی ، خوشمزه و زرق و برق دار

3-عطر Gurlain

این عطر رایحه ای متناسب یا هر سلیقه ای را دارد و آن را به یکی از منحصر بفرد ترین عطر های  تاریخ تبدیل کرده است - پودری اما با نت های  وانیل ، عنبر ،  و ترنج با ماندگاری بسیار بالا

4-عطر Calvin Klein

 احتمال می رود که شما عطر محبوب این طراح آمریکایی Calvin Klein را حدود یک میلیارد بار در زندگی خود بوییده باشید و برای کسانی که مشتاق رایحه ای ترد و تمیز هستند سفارش شده است. میوه های  آناناس و پاپایا با بو تیزتری از نت هایی مانند جوز هندی ، هل و چای سبز.

به محض اولین اسپری این عطر روی پوستتان متوجه بوی آناناس پاپایا،نارنج،هل و لیمو خواهید شد.نت های میانی ترکیبی از بوی جوز هندی، گل بنفشه،ریشه زنبق زرد،رز و گل یاسمن است.و رایحه پایانی شامل عطر های عنبر،چوب صندل،مشک،سدر و بلوط است.

5-عطر Miss Dior

این عطر بسیار سبک  همراه با انبوهی از ترنج ، گل گراس ، گل چوب و فلفل است.عطری بسیار شیک و جذاب با رایحه ای فرانسوی مناسب دختر خانمهای مدرن و جذاب امروزی.این رایحه ی اغوا کننده در ابتدا رایحه عطری گل یاسمن،ترنج،رزین باریجه و گیاه کلاری سیج را از خود متساعد میکند.
رایحه های میانی این عطر رایحه ای از گل میخک،گل یاس،گل برف،گل محمدی،گل نرگس،ریشه زنبق زرد را پخش میکند و در پایان بوهایی از درخت پچولی،چوب صندل ، درخت خس ،چرم ،خزه بلوط و کهربا بمشام میرسد.

6-عطر Ralph Lauren

در واقع این عطر بدرستی نامگذاری شده است. این عطر امضا شده از طراح رالف لورن است،که واقعاً عاشقانه است. این عطر که یک کپسول جوشان از همه چیزهای خیالی و افسانه ای است ، می تواند جنگل های مخملی ، گل های عجیب و مشک اغوا کننده را در بطری مربع شکل و براق خود ترکیب کند. در مورد رایحه  ها ی این عطر جذاب : گل رز ، گل همیشه بهار ، زنجبیل ، بابونه ، فریزیا ، بنفشه ، نیلوفر آبی ، گل سوسن ، پاچولی و کمی خزه بلوط و مشک به مشام میرسد.

7- عطر Donna karan

مانند یک آغوش گرم و دنج در بطری ، هیچ عطری بدون داشتن رایحه ساتن ، هرگز کامل نخواهد شد. این عطر یک لایه خامه ای و خالص از یاسمن مراکشی  ، گل سوسن ، ترنج ، چوب صندل ، عنبر و مشک است.

8-عطر Dolce & Gabbana

یکی  از دلایل اثبات کننده محبوبیت این عطر مدیترانه ای از طرف دولچه و گابانا  رنگ آبی خاص این عطر است. به لحاظ مفهومی این رنگ احساس موج سواری در امتداد دریا را تداعی میکند. این عطر یادآور روزهای گرم و آفتابی تابستان است. رایحه ی ترش و مرکباتی آن دقیقا حس تابستان و دریا را تداعی میکند این عطر رایحه ای خنک و شیرین دارد. نت های این عطر شامل مرکبات ، سیب و بامبو و لیمو است.‎

9- عطر Byredo Mojave Ghost

این عطر در سال ۲۰۰۶ در استکهلم خلق شداین عطر در گروه بویایی شرقی قرار میگیرد.عطری خنک که رایحه  گل بنفشه،چوب صندل ،مشك ، و چوب صدر ،عنبر و مگنولیا در خود دارد.

10- عطر Le Labo

بدون سوال ، Santal 33 محبوب ترین عطر از طراح عطر نیچه فراگرنس است. طبق گفته های این برند ، هدف عطر این است که افسانه بزرگ آمریکایی را به روشی بویایی تصرف کند. این عطر ترکیبی  از رایحه ی گیاهانی  مانند هل ، زنبق و بنفشه است که همراه با نت های دخانیات از چوب صندل استرالیا ، پاپیروس و چوب درخت سرو ، مخلوط شده.

11-عطر Diptyque

این عطر پرفروش بسیار محبوب است و اغلب در وب سایت Diptyque به فروش می رسد. رایحه و نت های این عطر  گل رز ترکی ، مشک ، عنبیه ، دانه فلفل صورتی ، شکوفه پرتقال ، توبرز و یاسمن ، این عطر جذاب در واقع از خاطرات کودکی یکی از سه بنیانگذار دیپتیک ، Yves Coueslant الهام گرفته شده است.

12- عطر Frédéric Malle

نسخه ی   Carnal Flower از این عطر  یکی از خوش رایحه ترین نت ها در بین این مارک است.طراح این عطر رویایی , دومینیک روپیون بیش از دو سال با تلاش و زحمت رایحه هایی از مشک ، شکوفه پرتقال و توبرز را به کمال رساند و صادقانه باید گفت ، نتیجه آن زحمات بینظیر بوده است. این عطر دز سال  2005 ساخته شد.رایحه های ترکیب شده در این عطر شامل ترنج ، مشک ، یاس، نارگیل ، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، خربزه ، اوکالیپتوس میشود.

13- عطر Serge Lutens

اگر شما هم مثل من اهل تاریخ و علاقه مندان به هالیوود هستید و با توده مردم موافقید این عطر برجسته از Serge Lutens را می پرستید. شایعه شده است که از Marlene Dietrich مارلنه دیتریش بازیگر افسانه ای آلمانی الهام گرفته و دارای رایحه ای متناسب و سرشار از نت هایی از گلهای پر زرق و برق مانند گل رز و بنفشه ، فلفل سیاه تند و مشک زمینی است

14- عطر Tom Ford

این عطر از طراح محبوب  تام فورد چنان افسانه ای و پرفرپش  است که اغلب اوقات موجودی آن در بازار کم است. بله ، عطرهای دیگر über-iconic Ford مانند Fucking Fabulous و Black Orchid نیز وجود دارند ، اما این رایحه چیز دیگریست.  گروه بویایی این عطر چوبی شرقی ست.

  عطر زنانه مردانه تام فورد  مخلوط مرموز و زیبا (و کاملاً شدید) عناصری همچون عود ، وانیل ، خس خس ، کهربا ، دانه تونکا ، چوب صندل ، چوب بلسان ، فلفل سیچوان و هل است

فورد درباره این عطر می گوید: "عود شما را در ادویه های عجیب و غریب و هل احاطه کرده و سپس ترکیب غنی آن را به نمایش می گذارد

15-عطر Clive Christian

این کمپانی از سال 1872 آغاز به کار کرده است و  یکی از مشهورترین مارک های عطر در دنیا است که این رایحه پرفروش خاص "الهام گرفته از دنیای داخلی و مبلمان لوکس" است و حاوی نت های کهربا ، چوب درخت سرو و نارنگی است و اگر در مورد بسته بندی تاشو آن کنجکاو هستید ،  طرحی بر اساس تاج ملکه ویکتوریا ست. -و ملکه ویکتوریا مشتری آن بود رایحه ای بسیار گرم ، دوست داشتنی و سبکی کلاسیک .رایحه ی این عطر شگفت انگیز و کاملا فریبنده  با عطر خوشی از لیمو تازه و تندی نت های سبز آغاز شده که بعد از گذشت مدتی جای خود را به شیرینی گل های رز و یاس می دهند و در نهایت به بیس گرمی از عنبر ، لوبیا و تونکا و عود ختم می شود

16- عطر Killian

این عطر از عطرساز  معروف آلبرتو موریلاس اسپانیایی است، عطر عجیب و غریب و فریبنده ای  که . نت هایی  شامل کهربا و سرو و  گل نرگس .نت های اولیه رایحه رز، اوسمانتوس , یاس نت های میانی عبارتند از : نرگس و گل مریم که این نت ها سبب آرامش و تمرکز شما می شوند. نت های پایانی  کهربا و سدر تشکیل می دهند که سبب آرامش و همچنین بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود.

17-عطر Ja malone London

جو مالون لندن یکی از نام آورترین و شناخته شده ترین نام ها در صنعت رایحه و عطر است و از آنجا که انتخاب مورد دلخواه سخت است ، ما به جستجوی وب سایت این برند متوسل شدیم تا نگاهی به پرفروش ترین معجونات بویایی آن در همه زمان ها بیندازیم. این ترکیب عطر گرم و پوششی از گل یاس ، گل همیشه بهار و یلانگ-یلانگ است. هم لطیف و هم خاکی است و از رایحه ی عنبر و وانیل تشکیل شده است‎

نام نویسنده : صبا شعبانی

عطر

برند عطر ادکلن

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا