مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
داستان سریال ترکی قضاوت
داستان سریال ترکی قضاوت
2021/12/14

داستان سریال ترکی قضاوت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه داستان با بازی پینار دنیز

سریال ترکی قضاوت با بازی  پینار دنیز و کان اورگانجی‌اوغلو یکی از جذاب ترین سریال های در سال جدید بوده است.سریال ترکی قضاوت از تاریخ 19 سپتامبر 202 شبکه Kanal D در 13 قسمت 140 دقیقه ای شروع به پخش کرده است.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

خلاصه داستان سریال ترکی قضاوت

سیلین ( پینار دنیز  ) وکیلی موفق که می تواند برای رسیدن به  چیزی که به آن اعتقاد دارد هر کاری انجام دهد. او مصمم و نترس است. وقتی پای قوانین به میان می‌آید، او مرزها را نمی‌شناسد.

سیلین در حین تحصیل در دانشکده حقوق، سرپرست خانواده می شود. پدرش به ناحق متهم به سرقت است و به مدت 5 سال باید در زندان بماند. در این مدت، سیلین تمام تلاش خود را برای حمایت از مادر و خواهر کوچکترش می کند و یاد می گیرد که چگونه به تنهایی با شرایط سخت زندگی مبارزه کند.

پس از آن، سیلین کارش را طبق قوانین خودش انجام می دهد. به گفته وی، هر وسیله و روشی برای رسیدن به عدالت جایز است.

ایلگاز (کان اورگانجی‌اوغلو )، وی  یک دادستان بسیار موفق است که همه چیز را طبق قوانین و مقررات انجام می دهد. از این نظر او در مقایسه با سیلین شخصیتی متضاد دارد.

ایلگاز مایه افتخار خانواده و دادستانی محترم در حرفه خود است. او تمام اصول پدرش را که به عنوان رئیس پلیس در بخش قتل استانبول کار می کند، را بکار می برد. ایلگاز تمام اصول مانند صداقت و شرافت را از پدرش متین ( حسین آونی دانیال ) یاد می گیرد.

ایلگاز قوانین سخت گیرانه ای در کارش دارد و بی قانونی و نادرستی را تحمل نمی کند. با این حال، زمانی که برادر کوچکترش سینار (آردا آنارات) متهم به قاتل است، در شرایط سخت و در تضاد با اخلاق کاری خود قرار می گیرد.

سینار پسر جوانی است که رابطه خوبی هم با پدر و هم با برادرش ندارد به خصوص پس از مرگ مادرش . او معمولاً با پدرش بحث می کند زیرا معتقد است که پدرش او را مسئول مرگ مادرش می داند.

زندگی سینار و همچنین خانواده اش با پیدا شدن جسدی در اطراف شهر زیر و رو می شود. سینار متهم است که مقصر اصلی این پرونده است زیرا کارت اعتباری متعلق به پدرش در همان محل پیدا شده است.

به نظر می رسد که سینار کارت اعتباری پدرش را قرض گرفته و آن را گم کرده است. علاوه بر این، سینار در مورد حضور در خانه در زمان قتل دروغ می گوید. او ادعا می کند که تمام شب را در خانه بوده اما مشخص می شود که بین ساعت 1-3 بعد از ظهر بیرون بوده است. همچنین یک ژاکت سفید که خون مقتول روی آن بود در ماشین پدرش پیدا می شود.

سینار مقصر اصلی این قتل می شود. هم ایلگاز و هم پدرش از این اتفاق غیرمنتظره شوکه شده اند. آنها نمی توانند بدانند چه کار کنند، به چه کسی اعتماد کنند و چگونه غرور خانواده خود را بازگردانند.

مسیرهای سیلین و ایلگاز با این پرونده قتل یکی می شود. ایلگاز باید وکیلی پیدا کند که بتواند از برادرش دفاع کند در حالی که همه اتهامات به سمت او هستند. او می خواهد با سیلین کار کند زیرا سیلین می تواند تنها وکیلی باشد که  برادرش را با قدرتی که دارد  نجات دهد.

سیلین می پذیرد که از سینار دفاع کند و تمام تلاش خود را برای نجات او انجام می دهد. در حالی که برای تبرئه سینار کار می کند،حتی زمانی که  ایلگاز و متین  می خواهند همه چیز را طبق قوانین و مقررات انجام دهند با آنها مقابله می کند. 

اما داستان زمانی پیچیده می شود که سیلین  متوجه می شود که خواهر کوچکترش اینچی (اجه یوکسل) در واقع قربانی این پرونده قتل است.

سیلین و ایلگاز خود را در معمایی می یابند که خانواده هر دو را تحت تاثیر قرار می دهد. آنها شروع به زیر سوال بردن ارزش های خانوادگی و مفهوم عدالت از دیدگاه های مختلف می کنند.

داستان سریال قضاوت (یارگی) در مورد یک پرونده قتل است که یک وکیل نترس سیلین و یک دادستان مبتنی بر قانون را به هم نزدیک می کند.

 سیلین وقتی بفهمد خواهر کوچکترش اینچی قربانی این قتل شده است، چه خواهد کرد؟ 

ایلگاز وقتی بفهمد که برادر کوچکترش سینار مقصر اصلی این قتل است، چه خواهد کرد؟

 آیا سیلین به عنوان وکیل سینار به کار خود ادامه خواهد داد؟

 آیا ایلگاز همچنان به برادرش اعتماد خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای نجات او انجام خواهد داد؟

 آیا ایلگاز به انجام هر کاری طبق قوانین و مقررات ادامه می دهد یا مانند سیلین بی حد و حصر و بی باک خواهد بود؟

بازیگران سریال ترکی قضاوت

کان اورگانجی‌اوغلو در نقش ایلگاز کایا

پینار دنیز در نقش سیلین ارگووان کایا

اجه یوکسل در نقش اینچی ارگووان

شخصیت های سریال ترکی قضاوت

ایلگاز ( کان اورگانجی‌اوغلو ): 

او یک دادستان موفق است که همه چیز را طبق قوانین و مقررات انجام می دهد. ایگاز  در کارش خونسرد، دقیق و اصولی است در حالی که نسبت به خانواده خود محافظه کار و خونگرم است. او موفق به حفظ رابطه نزدیک با برادر کوچکترش سینار نمی شود. وقتی برادرش متهم به قتلی می شود، امتیازی به او نمی دهد و سعی می کند درست عمل کند.

سیلین ( پینار دنیز ): 

او یک وکیل موفق است که می تواند برای رسیدن به هر چیزی که به آن اعتقاد دارد هر کاری انجام دهد. او پیگیر و نترس است. وقتی پای قوانین به میان می‌آید، او مرزها را نمی‌شناسد. زمانی که او در دانشکده حقوق تحصیل می کرد، پدرش به ناحق به زندان محکوم می شود. سیلین تحت تأثیر این اتفاق قرار می گیرد و به یک وکیل موفق تبدیل می شود. به گفته وی، هر وسیله و روشی برای رسیدن به عدالت جایز است. او به پدرش ظفر و خواهرش اینچی بسیار علاقه دارد.

پارس ( مهمت ییلماز آک ): او دادستانی است که با ایلگاز در یک محل کار می کند. او پرشور و متکبر است. او برادر نوا  نامزد سابق ایلگاز است. او از دوران مدرسه با ایلگاز رفاقت دارد. پس از جدایی ایلگاز و نوا، پارس از دست ایلگاز عصبانی می شود و شروع به بدرفتاری با او می کند.

متین ( حسین آونی دانیال ): او رئیس پلیس در بخش قتل است. او پیشرو، مبتنی بر قانون و محترم است. او با پسر بزرگش ایلگاز که تا آخر به او اعتماد دارد رابطه خوبی دارد. با این حال، او با پسر کوچکترش سینار خوب نیست. بعد از اینکه همسرش چند سال پیش فوت کرد، متین شروع به سرزنش پسرش سینار برای مرگ همسرش می‌کند.

یکتا ( اوقور پولات ): او وکیل دادگستری و موسس یک موسسه حقوقی بزرگ به نام تیلمن هوکوک است. او به پاکسازی تمام معاملات کثیف مشتری خود مشهور است. او معتقد است اگر پول کافی پرداخت شود، هر مشکلی حل می شود. او مدت زیادی است که با پسرش انگین کنار نمی آید.

سینار (آردا آنارات): برادر کوچکتر ایلگاز است. او مقصر اصلی پرونده قتل می شود زیرا همه شواهد علیه او هستند.

اینچی (اجه یوکسل): او خواهر کوچکتر سیلین است. او قربانی پرونده قتل می شود.

نام نویسنده : حامد شعبانی
کان اورگانجی‌اوغلو درسریال ترکی قضاوت داستان سریال ترکی قضاوت سریال ترکی قضاوت چند قسمت است پینار دنیز در سریال ترکی قضاوت بیوگرافی بازیگران سریال ترکی قضاوت داستان سریال ترکی قضاوت
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا