مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
داستان سریال ترکی دروغ شیرین من
داستان سریال ترکی دروغ شیرین من
2021/12/23

داستان سریال ترکی دروغ شیرین من بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه سریال اینستاگرام

سریال ترکی دروغ شیرین من با حضور فرقان پالالی و آسلی بکیراوغلو از شبکه Star Tv در 10 قسمت پخش شده است.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

تا انتها با ما همراه باشید و نظر خودتان در مورد این سریال برایمان بنویسید.

خلاصه داستان سریال ترکی دروغ شیرین من

نجات ( فرقان پالالی )  تاجری موفق و مدیرعامل یک شرکت طراحی عینک است. او پس از اینکه همسرش سال ها پیش دخترش را رها کرد و طلاق گرفت، خودش به تنهایی او را بزرگ می کند. نجات برای اینکه دخترش ناراحت نشود این حقیقت را پنهان می کند و دروغی سفید می گوید. او به دروغ می گوید که همسرش آیلین برای اهداف بشردوستانه در آفریقا کار می کند و سال ها برای دخترش نامه می فرستد.

نجات در محاصره دروغ هایش قرار می گیرد و خود را در وضعیتی ناامید می بیند. او متوجه می شود که دخترش کایرا ( لاوینیا اونلور) انتظار دارد مادرش را در جشن تولد 6 سالگیش ببیند. با وجود اینکه او سعی می کند دخترش را متقاعد کند که مادرش ممکن است نتواند این کار را انجام دهد، کایرا به شدت معتقد است که مادرش به قول خود عمل خواهد کرد و در تولد 6 سالگی او به استانبول خواهد آمد.

نجات سعی می کند تمام تلاشش را بکند تا دخترش ناراحت نشود. او حتی سعی می کند همسر سابقش را پیدا کند اما نمی تواند به او برسد. هرچقدر هم تلاش می کند راه حلی پیدا نمی کند جز اینکه تمام حقیقت را برای دختر کوچکش توضیح دهد.

در همین حال، یک دختر جوان سونا ( آسلی بکیراوغلو ) برای باز کردن و بازسازی قهوه خانه ای که محل ملاقات پدر و مادر فوت شده اش بود، پول جمع آوری می کند . او قصد دارد با احیای این قهوه خانه خاص و گرامی داشتن یاد و خاطره مادرش برای پدرش سورپرایز درست کند. با این حال، او باید رویاهای خود را به تعویق بیندازد، زیرا متوجه می شود که قهوه خانه محلی پدرش به دلیل بدهی برادرش مصادره شده است. آنها برای نجات قهوه خانه میراث خانوادگی خود باید فوراً 200 هزار لیر  پیدا کنند.

زندگی نجات و سنا از روی تصادف محض به هم می پیوندند. نجات در حالی که به دنبال مکانی محلی برای عکاسی شرکتش می گردد، قهوه خانه پدر سونا را پیدا می کند. زمانی که او به دنبال این است که آیا این مکان برای عکاسی مناسب است یا نه، سونا او را با طلبکاران اشتباه می گیرد و نجات را  بدون اینکه دلیل عکس گرفتنش را بپرسد بیرون پرت می کند.

پس از آن، سنا متوجه می شود که نجات با طلبکارن نسبتی ندارد. او فکر می کند که اگر نجات قبول کند قهوه خانه آنها را برای عکاسی اجاره کند، می تواند پولی برای میراث خانوادگی بدست آورد. سونا برای عذرخواهی و ترغیب نجات به خاطر عکسبرداری، به شرکت نجات می رود. با این حال، او نمی تواند او را در شرکت پیدا کند. سونا با کمک دوست صمیمی‌اش بورکو (سدا ترکمن) آدرس خانه نجات را می‌آموزد و برای از دست ندادن زمان به آنجا می‌رود.

وقتی سنا به خانه نجات می‌رسد، صمیمانه عذرخواهی می‌کند و تایید نجات را برای عکاسی می‌گیرد. با این حال، اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد و سونا به استخر می افتد. او چاره ای ندارد جز اینکه صبر کند تا لباسش خشک شود. و توالی وقایع او را به جاده بی بازگشت می رساند.

وقتی کایرا بلند می شود و سونا را در خانه آنها می بیند، تصور می کند که مادرش آیلین برگشته است. آنقدر خوشحال می شود که هم سونا و هم نجات لال می شوند. حالا سونا و نجات دو انتخاب دارند: یا حقیقت را بگویند یا طوری رفتار کنند که انگار زن و شوهر هستند.

داستان سریال دروغ شیرین من (بنیم تاتلی یالانیم) در مورد دروغی سفید است که هدف آن شاد کردن یک دختر کوچک است اما در نهایت باعث ایجاد یک رابطه پیچیده می شود. 

آیا سنا می‌پذیرد که طوری رفتار کند که انگار مادر کیرا است؟

 نجات چگونه همه حقیقت را به دخترش خواهد گفت؟ 

آیا سونا و نجات خواهند توانست طوری رفتار کنند که انگار ازدواج کرده اند؟

 آیا سونا می تواند قهوه خانه پدرش را نجات دهد؟

 

فرقان پالالی Furkan Palalı در نقش نجات سریال ترکی دروغ شیرین من

آسلی بکیراوغلو Aslı Bekiroğlu در نقش سونا سریال ترکی دروغ شیرین من

لاوینیا اونلور Lavinya Ünlüer در نقش کایرا سریال ترکی دروغ شیرین من

سدا ترکمن Seda Türkmen در نقش بورکو سریال ترکی دروغ شیرین من

نام نویسنده : حامد شعبانی
آخر ترکی دروغ شیرین من سریال ترکی دروغ شیرین من چند قسمته سریال ترکی دروغ شیرین من کی پخش میشه بازیگران زن سریال ترکی دروغ شیرین من بازیگران سریال ترکی دروغ شیرین من ترکی دروغ شیرین من داستان سریال ترکی دروغ شیرین من بیتا طیبی نیلوفر نیکپور شیوا فلاح
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا