مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
سریال ترکی ستاره شمالی یا کوزی ییلدیز
سریال ترکی ستاره شمالی یا کوزی ییلدیز
2021/12/07

داستان سریال ترکی ستاره شمالی یا کوزی ییلدیز بیوگرافی بازیگران اینستاگرام قسمت ها خلاصه داستان

سریال ترکی ستاره شمالی یا کوزی و ییلدیز

یکی از سریال های که این روزها به شدت طرفدار پیدا کرده سریال ترکی ستاره شمالی یا کوزی و ییلدیز است .این سریال 21 قسمتی از شبکه  Show Tv در تاریخ  14 سپتامبر 2019 شروع به پخش شد.نکته جالبی که در مورد این سریال وجود دارد موفقیت تمامی بازیگران این سریال و محبوبیت آنهاست.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

بازیگران سریال ستاره شمالی اسلیهان گونراسماعیل دمیرجیگیزم گونش  , اسلیهان کاپانساهین  و  برفین نیلسو آکتاش  بعد از حضور در این سریال به شدت محبوب و طرفداران زیادی پیدا کردند.

خلاصه داستان سریال ستاره شمالی یا کوزی و ییلدیز

کوزی (اسماعیل دمیرجی) زندگی ثروتمند  و در کنار خانواده اش با خوشی زندگی می کند. او در اصل اهل اردو، شهر کوچکی در منطقه دریای سیاه ترکیه است. با این حال، سال‌ها پیش زادگاهش را برای ادامه تحصیل در استانبول ترک  و از کار در تجارت خانوادگی خودداری می کند تا در استانبول زندگی کند. وقتی برای خود زندگی جدیدی می سازد، دیگر به زادگاهش باز نمی گردد.

زندگی کوزی ناگهان زیر و رو می شود. همسرش طلاق می گیرد و خانواده را رها می کند. کوزی که با ثروت زنش زندگی می کرده حالا  خود را بی پول می بیند و نمی داند چگونه با سه دختر نوجوانش همه چیز را از نو شروع کند:

فریده (گیزم گونشمینه (اسلیهان کاپانساهین) و گوکچه (برفین نیلسو آکتاش).

فریده دختر بزرگ خانواده که بیشترین حمایت را از پدرش می کند. از طرف دیگر مینه و گوکچه تا حدودی سر به هوا هستند. بعد از اینکه مادرشان تمام پول آنها را می گیرد و آنها را رها می کند، دختران نیز دل شکسته می شوند . با این حال آنها مثل همیشه به زندگی خود ادامه می دهند و امیدوارند هر چه زودتر از پس این مشکل برآیند.

با کمک دخترانش، کوزی موفق می شود زندگی خود را جمع و جور کند تا دوباره روی پای خود بایستد. او با پیشنهاد شریک تجاری خود از یک تاجر پول قرض می کند. با این حال، 6 ماه بعد، زمانی که او باید بدهی خود را بازپرداخت کند، با یک پیشنهاد شگفت انگیز مواجه می شود. شریک تجاری او می خواهد در ازای بازپرداخت بدهی کوزی با فریده ازدواج کند. با این پیشنهاد، کوزی پل ها را خراب می کند و به جای تایید این پیشنهاد ازدواج، بی پول شدن را می پذیرد.

در مدت زمان بسیار کوتاهی، تمام دارایی‌های کوزی از جمله خانه‌اش توسط طلبکاران ضبط می‌شود، زیرا او قادر به بازپرداخت بدهی خود نیست. یک بار دیگر احساس نا امیدی می کند.

کوزی کاری جز بازگشت به زادگاهش که پدر و مادرش در آن زندگی می کنند، ندارد. او و سه دخترش زندگی مدرن خود را پشت سر می گذارند و به اردو می روند که شهری کوچک در منطقه دریای سیاه ترکیه است. وقتی آنها به اردو می رسند، کوزی نمی تواند در خانه والدینش بماند زیرا مدت زیادی است که با پدرش صحبت نمی کند. کلید خانه کوهستانی را از مادرش می گیرد و به همراه سه دختر نوجوانش در این خانه زندگی می کنند.

زندگی در روستا اصلا آسان نیست. دخترانی که به استانداردهای بالا عادت دارند گرم کردن خانه، گرم کردن آب و شستن ظروف با دست مشکل دارند. کوزی همچنین به سختی می تواند اعتماد اهالی  را به دست آورد. او باید سخت تلاش کند تا نظر روستاییان را به خود جلب کند و در عین حال باید از یار دوران کودکی خود یلدیز ( اسلیهان گونر ) طلب بخشش کند .

یلدیز یک دختر زیبای محلی است که 20 سال پیش قرار بود با کوزی ازدواج کند. پس از اینکه کوزی زادگاهش را ترک کرد و نامزدی را بهم زد، ییلدیز نتوانست او را ببخشد. او پس از آن هرگز ازدواج نمی کند. یلدیز تا حد مرگ کوزی را دوست دارد و در عین حال نمی تواند او را ببخشد.

آمدن کوزی و دخترانش زندگی یلدیز را نیز تغییر می دهد. با دیدن کوزی پس از سال ها عصبانیتش شعله ور می شود. او نمی تواند تحمل کند که او را در اطراف خود ببیند.

داستان مجموعه تلویزیونی ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) در مورد مردی به نام کوزی است که پس از 20 سال همراه با سه دختر نوجوانش به زادگاهش  بازمی گردد. 

همسرش آنها را ترک کرده و تمام پس انداز آنها را می گیرد.

 داستان ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) زمانی پیچیده تر می شود که کوزی با معشوق دوران کودکی خود ییلدیز آشنا می شود که هرگز ازدواج نکرده است.

 آیا ییلدیز در نهایت کوزی را خواهد بخشید و در صلح زندگی خواهد کرد؟

 آیا کوزی از پدرش و جامعه ای که سال ها پیش رد کرده بود طلب بخشش خواهد کرد؟

 آیا دختران نوجوان کوزی موفق خواهند شد زندگی جدید خود را در حومه شهر وفق دهند؟

بازیگران سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)

اسلیهان گونر در نقش ییلدیز

اسماعیل دمیرجی در نقش کوزی

اسلیهان کاپانساهین در نقش مینه

برفین نیلسو آکتاش در نقش کوکچه

گیزم گونش در نقش فریده

مروه سن در نقش ناهیده

نام نویسنده : حامد شعبانی
اسلیهان گونر در سریال ستاره شمالی گیزم گونش در سریال ستاره شمالی اسلیهان کاپانساهین در ستاره شمالی برفین نیلسو آکتاش در ستاره شمالی بازیگرای ستاره شمالی قسمت های سریال ستاره شمالی دختر های سریال ستاره شمالی
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا