مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
سریال ترکی زخم قلب
سریال ترکی زخم قلب
2021/12/08

داستان سریال ترکی زخم قلب بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام و خلاصه داستان

سریال ترکی زخم قلب با حضور گوکان آلکان  , مروه چاییران  , یاغمور تانریسوسین , شنای گونلر , زهرا ییلماز و ناز سایینر

سریال ترکی زخم قلب از تاریخ 28 June 2021 شبکه ATV آغاز و تاکنون 19 قسمت آن پخش شده است.این سریال در ژانر عاشقانه و درام است.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

خلاصه داستان سریال ترکی زخم قلب

فریت (گوکان آلکان ) مردی جوان از یک خانواده ثروتمند و شناخته شده سنجاک زاده  در شهر آنتاکیا زندگی می کند و پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق به جای وکالت در کسب و کار خانوادگی مشغول به کار شده است.

فریت در شرف ازدواج با هانده ( مروه چاییران  ) است که او نیز از خانواده ای ثروتمند می باشد. فریت و هانده از دوران کودکی یکدیگر را می شناسند و پس از تایید والدین تصمیم به ازدواج گرفته اند.

3 روز قبل از ازدواج، زندگی فریت زیر و رو می شود. او می بیند که دوست دوران کودکی اش یامان ( توپراک کان آدیگوزل) همسر آینده اش هانده را می بوسد. فریت از خیانت معشوقه و دوست دوران کودکی اش می لرزد.

فریت کاری ندارد جز اینکه هر چه زودتر شهر را ترک کند. او به استانبول می رود تا برای خودش وقت بگذارد. فریت نمی تواند این واقعیت را بپذیرد که توسط افرادی که از کودکی می شناسد به او خیانت کرده اند.

وقتی فریت به استانبول می‌رسد، از روی تصادف به آیسه (یاغمور تانریسوسین ) برخورد می‌کند. آیسه دختری زیبا و قوی که در قهوه خانه مشغول کار است. او به حیوانات خیابانی اهمیت می دهد و تمام تلاش خود را می کند تا از آنها مراقبت کند.

هنگامی که فریت به طور تصادفی یک سگ خیابانی را مجروح می کند، با آیسه روبرو می شود و فرصتی پیدا می کند که او را بشناسد. آنها در نگاه اول به خوبی با هم کنار می آیند و گپ خوبی دارند.

فریت با یک ایده غیرمنتظره می آید. فریت فکر می کند که می تواند با آیسه به آنتاکیا برود و با او ازدواج سفیدی می کند تا عروسی خود را با هانده لغو کند. او می فهمد که پس از خیانت هانده نمی تواند با او ازدواج کند، حتی اگر همه در آنتاکیا منتظر او باشند.

اگر فریت با آیسه ازدواج کند، می تواند والدینش را متقاعد کند که عاشق زن دیگری است. مادرش آزاده ( شنای گونلر ) زنی مقتدر است که می خواهد همه چیز را کنترل کند. او هانده را یک عروس عالی برای خانواده سنجاک زاده می داند و می خواهد برای دیدن ازدواج هانده و فریت دست به هر کاری بزند. به همین دلیل فریت کاری جز آوردن یک عروس دیگر برای خانواده سنجک زاده ندارد.

وقتی فریت از این بازی ازدواج می گوید، آیسه در ابتدا این پیشنهاد را نمی پذیرد. با این حال دوست صمیمی او به خاطر مجروح کردن یک مرد به زندان می رود. آیسه برای اینکه پولی برای یک وکیل خوب ندارد، در نهایت پیشنهاد فریت را می پذیرد.

فریت و آیسه با هم معامله می کنند. طبق قرارداد آنها 6 ماه ازدواج می کنند و همه را متقاعد می کنند که عاشق یکدیگر هستند. بعد از 6 ماه طلاق گرفتند و زندگی عادی خود را از سر می گیرند.

در همین حال، هانده سعی می کند تمام تلاش خود را به کار گیرد تا اوضاع را درست کند. او به خانواده و مادرشوهرش چیزی نمی گوید. او می خواهد قبل از ازدواج با فریت صحبت کند و توضیح دهد که بوسیدن او با یامان یک سوء تفاهم است. با این حال، او فرصتی برای صحبت با او ندارد.

وقتی فریت به هانده زنگ می زند و عروسی را لغو می کند، هانده نمی تواند آن را باور کند. او فکر می کند که فریت در روز عروسی آنها به آنتاکیا باز می گردد. او تمام تلاش خودش را می کند تا درست قبل از عروسی بی گناهی خود را ثابت کند. بنابراین، او به تدارک عروسی ادامه می دهد، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فریت در روز عروسی با عروس جدیدش آیسه به آنتاکیا می آید. همه ناگهان غافلگیر می شوند. فریت و آیسه با اینکه خانواده فریت و خانواده هانده این ازدواج را تایید نمی کنند با هم ازدواج می کنند.

ماجرا زمانی پیچیده تر می شود که آزاده این ازدواج را تایید نمی کند و هانده به راحتی تسلیم نمی شود.

داستان سریال زخم قلب (کالپ یاراسی) در مورد فریت و آیسه است که به مدت 6 ماه در یک بازی دشوار ازدواج قرار می گیرند. 

آیا فریت هانده را خواهد بخشید؟

 آیا فریت و آیسه همه را متقاعد خواهند کرد که واقعاً عاشق یکدیگر هستند؟

 آیا آیسه به زندگی در آنتاکیا در کنار خانواده فریت عادت خواهد کرد؟

 آیا فریت و آیسه در بازی ازدواج خود موفق خواهند شد؟

بازیگران سریال ترکی زخم قلب کالپ یاراسی

گوکان آلکان در نقش فریت سریال ترکی زخم قلب

یاگمور تانریسوسین در نقش آیسه یلماز سریال ترکی زخم قلب

مروه چاییران در نقش هانده سریال ترکی زخم قلب

زهرا ییلماز در نقش بتول سریال ترکی زخم قلب

بورچین عبدالله در نقش سریال ترکی زخم قلب

ناز سایینر در نقش سریال ترکی زخم قلب

نام نویسنده : حامد شعبانی
یاغمور تانریسوسین در زخم قلب مروه چاییران در زخم قلب گوکان آلکان در سریال زخم قلب دانلود سریال ترکی زخم سریال ترکی زخم چند قسمته بازیگرای زن سریال ترکی زخم بازیگران سریال ترکی زخم بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زخم داستان سریال ترکی زخم سریال ترکی زخم قلب
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا